Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آلمانی تیم استقلال گفت: امکان دارد در بازی برگشت مقابل السد قطر هر نتیجه‌ای رقم بخورد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ نیومایر پس از شکست 3 بر یک تیم استقلال مقابل السد قطر درباره گل‌هایی که تیمش پس از خروج او از زمین مسابقه دریافت کرد گفت: برای خودم هم سوال است وقتی از زمین بیرون آمدم چه اتفاقی افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما کادرفنی این موضوع را آنالیز خواهد کرد.

وی در مورد دیدار برگشت استقلال مقابل السد و شانس جبران این شکست تصریح کرد: هر اتفاقی ممکن است در بازی برگشت بیفتد و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

هافبک آلمانی تیم استقلال در مورد خالکوبی‌های خود و اینکه ایرادی به او گرفته نشده است، گفت: خیر، مشکلی برای بازی ندارم،‌ من برای این موضوع به کمیته اخلاق رفتم و آنها از من خواسته‌اند خالکوبی‌هایم را کاور کنم. من هم مشکلی ندارم و به قوانین داخلی کشورها احترام می‌گذارم.

انتهای پیام/

 

 

R1414/P1015135/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران تیم فوتبال السد قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران تیم فوتبال السد قطر لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران تیم فوتبال السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند

حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال شبکه سوم سیما میهمان درباره کمیته اخلاق و بیانیه نویسی‌ برخی تیم های لیگ برتری گفت: بیانیه نویسی متاسفانه بسیار رایج شده است. جالب است فصل قبل وقتی می‌بردند بیانیه می‌دادند الان وقتی می‌برند شروع می‌کنند به بیانیه نویسی و مسابقه بیانیه نویسی راه افتاده است. یک دستورالعملی رسما ابلاغ نشده، اقدامی شده که اینست که سازمان لیگ به عنوان یک تخلف خاص با تنبیهات مالی شدیدی برخورد کنند.

او ادامه داد: این دستورالعمل اگر ابلاغ شود لازم الاجراست و ماهم اجرا خواهیم کرد. امیدوارم بتواند موثر باشد. بحث دیگر صلاحیت ارکان قضایی است. ما در مسایل حقوقی و قضایی دو رکن داریم. یکسری تخلفات خارج و داخل و حین و بعد از بازی اتفاق می‌افتد در صلاحیت کمیته انضباطی و اخلاق است. ولی مثلا بیانیه نویسی و توهین و ... اینها در حیطه کمیته اخلاق هستند. در ماده ۱۹ پیش بینی شده که اگر اتفاقاتی خارج از ورزشگاه رخ بدهد کمیته اخلاق مسئول است. مصاحبه‌های قبل از بازی در صلاحیت کمیته اخلاق است. اگر در داخل ورزشگاه میکسدزون و در حین ورود و خروج از ورزشگاه باشد کمیته انضباطی است.

حسن زاده در پاسخ به این سئوال که در بحث صیانت از لیگ ده فرمانی فدراسیون فوتبال صادر کرد، اما بازدارنده نبود، گفت: ۳۴ پرونده تا امروز در کمیته انضباطی بررسی شده و اگر در صلاحیت ما نبوده به کمیته اخلاق ارجاع داده شده به کمیته اخلاق دوستان بیشتر دوست دارند مسایل انضباطی بررسی شود تا مسایل اخلاقی. مقررات مشخص کرده و براساس آن احکام صادر می‌شود. اینکه بازدارنده بوده یا نه اصحاب رسانه و فدراسیون باید بررسی کنند. متاسفانه شاید باشگاه‌ها وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد مربی به داور حمله می‌کند. ما از روز اول دیدیم و تنبیه کردیم. شاید اگر تنبیه شدید نبوده باید دید در چه زمانی از لیگ و چه شرایطی اتفاق افتاده است. ما با شدت برخورد کردیم و با شدت بیشتری برخورد می‌کنیم. پیگیر هم هستیم که جریمه‌ها وصول شود که طرف متنبه شود.

رئیس کمیته  انضباطی فدراسیون فوتبال بیان کرد: کمیته صیانت بازی‌ها را رصد خواهد کرد. بازی‌های پایانی فصل همه رصد می‌شوند. تا آنجا به ارکان قضایی مربوط می‌شود ما با دقت همه چیز را زیر نظر داریم. من به شخصه شاهد زحمات همه این عزیزان هستیم. متاسفانه تعداد تخلفات در فوتبال ما زیاد است. اگر می‌دانستم آمار دقیق را می‌آوردم. تا تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا الان ۷۷۹ فقره پرونده انضباطی ثبت شده است. همه دارند زحمت می‌کشند. 

او در خصوص اینکه این جریمه‌ها نمی‌تواند بازدارندگی داشته باشد، گفت: مشکل اینجاست که لیگ‌های پایه ما تخلفات درحال افزایش است. امیدوارم ما با اقدامات غیراز قضایی و انضباطی بخواهیم تخلفات را کاهش دهیم.

حسن زاده درخصوص سقف بودجه در نیم فصل دوم بیان کرد: تا الان چیزی گزارش نشده و کارگروه ناظر اتفاقات هست چیزی به ما اعلام نشده است.

او با اشاره اینکه کمیته انضباطی نمی خواهد بازی ها بدون تماساگر برگزار شود،گفت: مسایل انضباطی مان از هفته ششم هفتم شروع می‌شود. در کمیته انضباطی تلاش داریم تا حد امکان از این جریمه کمتر استفاده کنیم. در وهله اول یک جریمه نقدی سبک می‌کنیم و اگر جریمه پرداخت نشود جلوی فعالیت آن فرد را می‌گیرند. جریمه نقدی و محرومیت از آن فعالیت. اگر دوباره مرتکب شود ممکن است تا محرومیت دایم هم جریمه شود. محرومیت از تماشاگر برای دوم تنبیه نقدی شدیدتر می‌شود. بار سوم تعلیقی اقدام می‌کنیم. برای بار چهارم به این سمت می‌رویم که تماشاگران را محروم کنیم. رای بازی استقلال و پرسپولیس رای که صادر کردیم فقط دو جایگاه از استادیوم آزادی محروم است. این تسری به تمامی ورزشگاه نیست. در همان بازی خاص محروم می‌شوند. چرا باید تماشاگر پیکان از بازی استقلال و پرسپولیس محروم شود. چرا بانوان باید به خاطر کاری که نکردند محروم شوند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند
  • اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه (+عکس)
  • اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه + عکس
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • احتمال محرومیت دو استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد