Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@10:25:16 GMT

مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۹۲۰۴

مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی

لباس‌های خانگی بیشترین درصد از لباس‌هایمان را تشکیل می‌دهند و از ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند پس بهتر است در هنگام خرید لباس خانگی به موارد بسیاری توجه کرد. تاپ و شلوارک از جمله لباس‌هایی از که در خانه به کار برده می‌شود. در ادامه این مطلب مدل تاپ و شلوارک خانگی را مشاهده کرده و نکات ریز خرید لباس خانگی را خواهید خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید.

در هنگام خرید تاپ و شلوارک خانگی، جنس لباس را مدنظر قرار داده و مناسب‌ترین جنس را انتخاب کتید. لباس‌های نخی می‌توانند بهترین انتخاب برای خانه باشند.


لباس‌هایی که برای پوشیدن در خانه انتخاب می‌کنید باید متناسب با فصل باشند تا بدن را در فصل گرما از گرما حفظ کرده و در فصل سرما نیز از سرما حفظ کند. تاپ و شلوارک نیز از این قانون تبعیت می‌کنند.


از پوشیدن لباس‌های کهنه و رنگ و رو رفته مهمانی بخصوص لباس‌های مجلسی، در خانه خودداری کنید، چون این لباس‌ها جنس زبری داشته و برای پوشیدن در منزل مناسب نیستند. علاوه بر این لباس خانه باید مرتب و‌تر و تمیز باشد تا انرژی بیشتری به شما و زندگی‌تان ببخشد.

تاپ و شلوارک خانگی را می‌توانید در فصل تابستان و بهار استفاده کرده و در فصل زمستان نیز با یک کت خانگی ست کرده و بپوشید.

در انتخاب لباس خانگی سعی کنید نظر افرادی را که در خانه با آن‌ها زندگی می‌کنید جویا شوید، چون آن‌ها بیشتر از هر فرد دیگری لباس شما را مشاهده می‌کنند.

تاپ و شلوارک هزینه خرید بالایی ندارند به همین دلیل هم می‌توانید چند مدل آن را به صورت همزمان خریداری کرده و به صورت روزانه از آن‌ها استفاده کنید.                  

مدل‌های تاپ و شلوارک خانگی را مشاهده کردید امیدواریم این مدل‌های زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. منبع: صورتی ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در فروشگاه لباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی شیرازگفت: ️دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس، مورد تمسخر از سوی فروشندگان (زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.
دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند.
در ادامه درگیری، خانم مشتری ۴۰ ساله (مادر قاتل) نیز با سلاح سرد، دختر مقتول را مجروح می‌کند.
پلیس مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز بازداشت کرد.
مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی رضایت‌بخشی دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟