Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران امروز، دوشنبه در توییتی به ممنوعیت پوشش سرینا ویلیامز، قهرمان تنیس آمریکایی در مسابقات تنیس آزاد فرانسه اعتراض کرد.

احمدی نژاد در حساب توییترش نوشت: "چرا مسابقات تنیس آزاد فرانسه به سرینا ویلیامز بی احترامی می کند؟"

محمود احمدی نژاد که در توییت خود سرینا ویلیامز را منشن کرده در ادامه نوشته: "متاسفانه برخی افراد در تمام کشورها از جمله کشور من معنی واقعی آزادی را درک نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

به گزارش بی بی سی، رئیس فدراسیون تنیس فرانسه پیشتر اعلام کرده بود که در مسابقات آینده تنیس آزاد فرانسه در سال ۲۰۱۹ استفاده از پوشش "پلنگ سیاه" سرینا ویلیامز ممنوع خواهد بود. برنار گیدچلی، رئیس فدراسیون تنیس فرانسه در این مورد گفته: "به نظرم گاهی زیاده روی شده. مثلا پوشش سرنا امسال دیگر قابل استفاده نخواهد بود. باید به بازی و محل احترام گذاشت. همه تمایل دارند از این محیط بهره ببرند."

او به دلیل ممنوعیت لباس سرینا ویلیامز اشاره نکرد اما به نظر می رسد دلیل آن، تفاوت این لباس با پوشش های معمول در تنیس حرفه ای زنان باشد.

سرینا ویلیامز در مسابقات سال جاری تنیس آزاد فرانسه با پوشش سیاه رنگ خود که به "پلنگ سیاه" شهرت پیدا کرد، حاضر شد. پلنگ سیاه اختصاصا برای سرینا ویلیامز طراحی شده، ضد لخته شدن خون است و آن طور که خودش به گاردین گفته، به او کمک می‌کند احساس کند "ابرقهرمان" است.

سرینا ویلیامز که حدود نه ماه بعد از اینکه نوزادش را به دنیا آورد، در ماه مه سال گذشته به تورنمنت‌های عمده تنیس بازگشت و موفق شد در مسابقات تنیس قهرمانی ویمبلدون به فینال برسد.

او که برای دنیا آوردن فرزندش خیلی سختی کشید، در گفتگو با گاردین گفته که این لباس یکسره سیاه‌رنگ، نماد زنانی است که با وجود سختی‌های فیزیکی و روحی اعتماد به نفس دوباره پیدا می‌کنند و به خودشان باور دارند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد سرنا ویلیامز تنیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از پاریس؛ رسانه‌های فرانسوی از امروز به عنوان "پنج شنبه سیاه" فرودگاه‌های کشور نام برده اند و با توجه به نزدیکی برگزاری رقابت‌های المپیک پاریس این موضوع به تیتر یک این رسانه‌ها تبدیل شده است.
به گفته اتحادیه‌های کارکنان بخش‌های کنترل پرواز؛ این اعتصاب که در اعتراض به برنامه اصلاحی هواپیمایی کشوری صورت گرفته است، تعداد زیادی پرواز داخلی و بین المللی را شامل می‌شود؛ که از جمله آن لغو بیش از ۲ هزار پرواز در اروپاست. 
افزایش سالانه حقوق به میزان پنج و ۴ دهم درصد از جمله خواسته کارکنان بخش‌های کنترل پرواز فرودگاه‌های فرانسه است.
در این اختلال کم سابقه خطوط هوایی فرانسه؛ پرواز‌های فرودگاه اورلی پاریس ۷۵ درصد، فرودگاه شارل دو گل پاریس و فرودگاه مارسی ۶۵ درصد و فرودگاه نیس و سایر فرودگاه‌ها ۴۵ درصد لغو شده است.
برای خاتمه دادن به این اعتصابات؛ نمایندگان دولت فرانسه با اتحادیه‌های مربوط وارد مذاکره و رایزنی شده اند.
اتحادیه‌های کارکنان بخش‌های کنترل پرواز به دولت هشدار داده اند در صورت به نتیجه نرسیدن این مذاکرات؛ اعتصابات گسترده‌ای برای سه روز تعطیلی ۹، ۱۰ و ۱۱ می (۲۰، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) به اجرا در خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه