Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@01:07:56 GMT

خریدهای بی اثر تابستانی برای رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۹۸۵۷

خریدهای بی اثر تابستانی برای رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف فصل قبل که کهکشانی ها شروعی ضعیف در لالیگا داشتند، این فصل تیم لوپتگی تا اینجا موفق به کسب 2 پیروزی از 2 مسابقه شده و بر صدر جدول لالیگا تکیه زده است. اگرچه لوس بلانکوس در تابستان امسال و در بازار نقل و انتقالات کم فروغ بوده و ستاره های چندانی را به خدمت نگرفت، اما بازیکنان جدید رئال مادرید نقشی در کسب 6 امتیاز ابتدایی فصل نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی و سابق چلسی شاید مهم ترین خرید رئال مادرید در تابستان بود اما خولن لوپتگی فعلا ترجیح داده وی را نیمکت نشین کرده و به کیلور ناواس بازی دهد.

 

اودریوزولا، دیگر خرید رئال مادرید از سوسیداد بود که وی نیز به دلیل مصدومیت فعلا جایی در ترکیب نداشته و آندرس لونین دروازه بان جوان اوکراینی نیز فعلا در لیست بازیکنان اصلی قرار نمی گیرد.

 

تکلیف وینیسیوس جونیور، ستاره جوان و 18 ساله برزیلی هنوز روشن نیست و فعلا لوپتگی تمایلی به قرار دادن او در لیست بازیکنان بزرگسال ندارد تا بدین ترتیب هر 6 امتیاز رئال مادرید، با تکیه بر بازیکنان گذشته حاصل شده باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال