Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و فراگیر این استان خبر داد. ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳ استانها فارس نظرات

سهراب مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه تاکنون 105 میلیارد تومان تسهیلات به 896 طرح اشتغال روستایی و عشایری فارس با اشتغال‌زایی 3157 نفر پرداخت شده است، اظهار داشت: تاکنون 55 میلیارد تومان تسهیلات نیز به 55 طرح اشتغال فراگیر با اشتغال‌زایی 511 نفر پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 3207 طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری با اعتبار 1213 میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال 13 هزار و 689 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده است، عنوان کرد: تعداد 1209 طرح اشتغال فراگیر با اعتبار 985 میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال 12 هزار و 597 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تاکنون 4666 طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایر در کمیته فنی استان بررسی شده که 3215 طرح با اعتبار 1321 میلیارد تومان مصوب شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون 1749 طرح اشتغال فراگیر در کمیته فنی استان بررسی شده که 1220 طرح با اعتبار 2273 میلیارد تومان مصوب شده است.

انتهای پیام/ش

R41382/P1361/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان