Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - ایران نوشت:نخستین ساعات بامداد 9دی سال 91 بود که مأموران کلانتری 134شهرک غرب در جریان یک درگیری در سعادت‌آباد قرار گرفتند. در تحقیقات مشخص شد راننده خودروی «بی‌ام‌دبلیو» با دو سرنشین خودروی بنز درگیر شده و یکی از سرنشینان بنز از سوی راننده بی‌ام دبلیو زیر گرفته شده است.


پس از دستگیری راننده فراری ، وی گفت: خودرو را از یکی از دوستانم امانت گرفته بودم و در خیابان‌های سعادت‌آباد حرکات نمایشی انجام می‌دادم که یک‌ دفعه با آینه بغل خودروی بنز برخورد کردم و درگیری ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتول از خودرو پیاده شد و با قمه به طرف ما حمله و حتی یک نفر را هم مجروح کرد. دوست او که پشت فرمان بنز نشسته بود با دیدن این صحنه و با توجه به ازدحام جمعیت پا به فرار گذاشت. در همین هنگام متوجه شدم پسر قمه به دست در یک لحظه روی زمین افتاد. من نیز از فرصت استفاده کردم و سوار ماشین شدم و وی را زیر گرفتم.
با اعتراف پسر جوان به جنایت، او به بازسازی صحنه قتل پرداخت و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. اما هنگامی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران آنها موفق به گرفتن رضایت از خانواده مقتول شدند.
بدین ترتیب پرونده او برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و قضات دادگاه کیفری او را به 36 ماه حبس محکوم کردند. اما از آنجا که متهم در پرونده دیگری نیز به حبس محکوم شده بود همچنان در زندان به سر می‌برد. اما سرانجام پرونده وی برای تعیین تکلیف به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد.

 

17302

کلید واژه‌ها : قصاص - نزاع خیابانی - قتل -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قصاص نزاع خیابانی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
????وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته