Web Analytics Made Easy - Statcounter

او گفت: با همسرم اختلاف داشتم و برای همین درخواست جدایی دادم. یکی از روزهایی که به دادگاه خانواده رفته بودم با مردی آشنا شدم که خودش را تاجر معرفی کرد. او نیز درگیر کارهای جدایی از همسرش بود.

تاجر جوان شماره تماسش را به من داد و کم کم رابطه‌ای بین من و او شکل گرفت. قرار بود مرا در کارهای تجاری‌اش شریک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون پولی برای این کار نداشتم قرار شد طلاها و مقداری دلار به او بدهم. روز حادثه با محسن قرار گذاشتم اما وقتی می‌خواستم از خیابان عبور کنم موتورسواری کیفم را قاپید.

بعد از این سرقت مرد تاجر هم ناپدید شد و به او ظنین شدم.با شکایت زن جوان تحقیقات آغاز و محسن بازداشت شد.

مرد جوان گفت: من مهندس هستم و درآمدم ماهی 4 میلیون تومان هست. همسرم از من جدا شد و قرار بود ماهی یک سکه به او پرداخت کنم. اوایل مشکلی نبود اما با گرانی سکه، دیگر توان پرداخت آن را نداشتم.

به دادگاه خانواده آمدم تا تجدید نظری در این مورد صورت گیرد که با فرانک آشنا شدم. وقتی فهمیدم او طلا دارد تصمیم گرفتم طلاهای او راسرقت کنم و به‌ عنوان مهریه به همسرم بدهم.

برای همین از دوستانم خواستم که در این ماجرا به من کمک کنند و نقشه کیف‌قاپی را طراحی کردم. با اعتراف متهم جوان، تحقیقات از او ادامه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار سرقت گرانی خانواده خانواده دلار سرقت گرانی مهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد

تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صمت واکنش نشان داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صنعت، معدن، تجارت واکنش نشان داد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس