Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@04:19:31 GMT

سامانه دفاع هوایی سوریه به حالت آماده باش کامل درآمد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۰۷۱۰

سامانه دفاع هوایی سوریه به حالت آماده باش کامل درآمد

به گزارش فارس، خبرگزاری تاس روسیه به نقل از پایگاه خبری المصدر گزارش داد که سامانه پدافند هوایی سوریه از بیم حملات موشکی ناگهانی آمریکا به حالت آماده باش کامل درآمده است.

المصدر به نقل از یک فرمانده ارتش سوریه گزارش داده است که برخی پایگاههای هوایی سوریه روز دوشنبه چنین دستوری را دریافت کرده‌اند.

وزارت دفاع روسیه طی دو روز گذشته، آمریکا، انگلیس و فرانسه را به زمینه سازی برای حمله علیه سوریه و با بهانه استفاده نیروهای دولتی این کشور از سلاح شیمیایی متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، امروز (سه شنبه)آغاز شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز در این باره اعلام کرد: نیروی دریایی سوریه با همکاری یگان روسیه، رزمایش مشترک نیروهای دریایی را در پایگاه (طرطوس) آغاز کردند.

این منبع افزود: تمرینات مشترک سوریه و روسیه شامل عملیات دریایی، عملیات تیراندازی و شلیک هوایی برای پاسخ به حملات متخاصم است.

هدف این رزمایش گسترش تعامل میان نیروهای مسلح دو کشور و افزایش موفقیت اقدامات ضدتروریستی مشترک آنهاست.

روسیه و سوریه چند ماه پیش نیز یک رزمایش مشترک با حضور نیروها و پدافند هوایی با هدف بالابردن آمادگی خود برای مقابله با حملات هوایی دشمن، انجام دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز بزرگترین رزمایش دریایی ترکیه آغاز بزرگترین رزمایش دریایی آمریکا و ژاپن

دیگر خبرها

  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است