Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اقدامات عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دو تیم تروریستی در غرب کشور منهدم شد.به گزارش بلاغ،به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات کل اطلاعات کرمانشاه و کردستان، دو تیم تروریستی وابسته به کشورهای متخاصم­ در غرب کشور منهدم شد.ی

یکی از این تیم ها شامل ۱۲ نفر از عوامل و مرتبطان عوامل تروریستی بود که همگی آنها شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، تیم نظامی وارداتی گروهک تروریستی که با هدف اجرای اقدامات خرابکارانه و تروریستی وارد کشور شده بود، شناسایی و قبل از هر نوع اقدام خرابکارانه منهدم شد.

در درگیری مسلحانه با این تیم تروریستی، دو نفر از اعضای آن به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

از این تیم تروریستی، چندین قبضه اسلحه کلاشینکف، نارنجک، وسایل ارتباطی و وجه نقد کشف و ضبط شد. برخی از عوامل ترور سرگرد حسن ملکی، فرمانده راهنمایی و رانندگی شهرستان روانسر که در تاریخ ۲۳ مرداد امسال ترور شد، جزو دستگیرشدگان عملیات اخیر هستند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند