Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه از سهم کم این واحد دانشگاهی در بهره‌‌مندی از شهریه دانشجویان خبر داد.

عباس علوی‌راد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه موفقیت‌های خوبی در چند سال اخیر داشته است، اظهار کرد: «رشته اقتصاد پولی در مقطع دکتری تخصصی با مصوبه قطعی وزارت علوم در دانشگاه آزاد ابرکوه راه‌‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه اضافه کرد: «برای رشته اقتصاد پولی از مهر 95 دانشجو پذیرش شده و این واحد دانشگاهی به تنهایی در مرکز و جنوب ایران در کنار سه واحد دانشگاهی دیگر، مجری این رشته در سراسر کشور است.»

وی به سهم بسیار بالای درآمدهای غیر شهریه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه تاکید کرد و به آنا گفت: «کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای، همواره در دستور کار اصلی این دانشگاه بوده و دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در زمره دانشگاه‌های با سهم درآمدهای کم از شهریه دانشجویان است.»

علوی‌راد با بیان اینکه سهم درآمدهای غیر شهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در سال‌های 94، 95 و 96 به ترتیب 25 ،23 و 19 درصد بوده است، خاطرنشان کرد: «بر اساس استاندارد سازمان مرکزی بیش از 75 درصد نیروی کارمند این دانشگاه مازاد بودند که با روندی معقول تعداد کارمندان کاهش یافت.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه«آیین سرزمین من» با حضور محسن حسن‌پور مدیرکل امور مدارس سما و دیگر مسئولان در دبستان پسرانه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار و با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان، اولیای آنان و سایر شهروندان روبرو شد.

در این نمایشگاه در قالب عکس نوشته و بنر‌های متفاوت و سخنرانی به معرفی مشاهیر شهرستان فسا ازجمله مرحوم سید محمدصادق رفیعی بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی فسا، سردار تنگه احد شهید مرتضی جاویدی، آیت‌الله بهشتی، علیرضا ذوالقدر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رستگار فسایی، روزبهان بقلی فسایی و بسیاری دیگر پرداخته شد.

دست سازه‌های دانش آموزان و خوراکی‌های بومی و محلی، در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت و دانش‌آموزان با پوشیدن لباس محلی و اجرای مراسم‌های بومی، همچنین هنرنمایی در زمینه خطاطی و نقاشی و موسیقی سنتی در اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ محلی شهرستان فسا کوشیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رابطه تشکل‌های دانشجویی و دولت در ۱۴۰۲ بر چه مداری چرخید؟
  • طرح قرآنی«رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اشکذر اجرا می‌شود
  • راهیابی دومین تیم دانشگاه آزاد اشکذر به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی 
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • تبیین جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها