Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ «علی فاضلی» رئیس اتاق اصناف ایران به تازگی با حکم «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عضویت ستاد تدوین لایحه بودجه سال 1398 منصوب شده است؛ این برای نخستین بار است که یک نماینده از حوزه اصناف در تدوین بودجه سالیانه دولت همکاری دارد.
رئیس اتاق اصناف کشور  در این باره اظهار داشت: از این موضوع خوشحالم که بعد از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، بخش اقتصاد غیردولتی در تدوین بودجه مورد مشورت قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاضلی افزود: حمایت از بنگاه های تولیدی و خدماتی اعم از فنی، توزیعی و خدماتی با هدف ایجاد اشتغال در اولویت اصناف قرار دارد که یکی از راه های این حمایت، ارائه تسهیلات به این بنگاهها است.
وی توضیح داد: حدود 650 هزار بنگاه تولیدی کوچک و متوسط در کشور در رسته های گوناگون فعالیت می کنند و تقویت 1900 رسته صنفی در کشور جزو اولویت هایی است که در تدوین بودجه سال آینده لحاظ می شود.
وی تصریح کرد: خوشحالم که دولت به این نتیجه رسید که اقتصاد بخش غیردولتی را در قامت سه اتاق «اصناف»، «بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی» و «تعاون» به کار گیرد.
رئیس اتاق اصناف کشور گفت: تصمیم به استفاده از بخش غیردولتی در تدوین بودجه سال آینده گامی در جهت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است.
وی گفت: از لحظه ای که حکم ابلاغ شد، با متخصصان امر و مشاوران امور اقتصادی در باب بنگاه های کوچک و متوسط مذاکراتی داشتم و در نخستین جلسه هیات رییسه اتاق اصناف ایران نیز این موضوع را مطرح و نقطه نظرات فعالان صنفی را دریافت می کنم.
فاضلی افزود: تلاش می شود دیدگاه رئیسان اتاق ها در استانها، اتحادیه های تخصصی به خصوص تولیدی در سراسر کشور دریافت و تسهیلات و تمهیدات لازم را برای آنها فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه 17 مردادماه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برای هماهنگی با دولت و ارائه به موقع لایحه بودجه 1398 در مهلت قانونی 15 آذرماه به مجلس شورای اسلامی ستاد بودجه 1398 تشکیل شده است. براین اساس اولین جلسه در 18 مردادماه برگزار شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنگاه های کوچک اصناف بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)

عصر ایران - می کاسیتا (Mi Casita) که به "خانه کوچک من" ترجمه می شود، توسط مادرن تاینی لیوینگ (Modern Tiny Living) طراحی شده و تنها 7.9 متر طول دارد. این خانه جمع و جور که قابلیت جابجایی روی چرخ را دارد، یک مدل سفارشی است که آزادی و انعطاف پذیری بیشتر را در اختیار ساکنین خود قرار می دهد. به رغم اندازه کوچک، می کاسیتا از نظر سبک و کارایی چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

می کاسیتا؛ خانه ای متحرک

شرکت مادرن تاینی لیوینگ مستقر در کلمبوس، اوهایو، یکی از سازندگان پیشرو در بازار خانه های جمع و جور آمریکا است. با پیشینه ای گسترده در استادکاری، طراحی خانه، طراحی داخلی و معماری، مادرن تاینی لیوینگ یکی از شرکت هایی است که همواره به دنبال نوآوری و ارائه طرح هایی متمایز هستند. می کاسیتا که با استفاده از مواد با کیفیت بالا و توجه زیاد به جزئیات ساخته شده است، بار دیگر گواهی بر نبوغ و مهارت بالای این شرکت است.

با چیدمانی هوشمندانه که شامل یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه مدرن، یک اتاق خواب در سطح همکف، یک فضای خواب اضافی در طبقه بالا، و یک حمام اسپا مانند می شود، می کاسیتا یک انتخاب خوب برای زوج ها یا خانواده های کوچک است که می توانند از آن به عنوان یک خانه دائمی یا متحرک استفاده کنند.

می کاسیتا روی یک تریلر سه محوره سفارشی قرار می گیرد و با نمای بیرونی شیک با رنگ نارنجی متمایز همراه با تزئینات آبی جلب توجه می کند. تزئینات اطراف درب ورودی با روکش سدر است و یک سقف فولادی زغالی طراحی را تکمیل می کند.

می کاسیتا؛ کوچک اما جادار

طراحی داخلی می کاسیتا به گونه ای صورت گرفته که به رغم اندازه کوچک همچنان جادار احساس شده و امکانات فراوانی را برای ساکنین فراهم می کند. فهرست بلندبالایی از ویژگی ها، این خانه را نه تنها قابل زندگی، بلکه بسیار راحت و کاربردی می سازد. از آن جمله می توان به فضای ذخیره سازی فراوان در سراسر خانه، یک فضای نشیمن/ناهارخوری چند منظوره، اتاق خواب راحت، لوازم خانگی مدرن و یک وان حمام اشاره کرد.

سبک کلی خانه با کفپوش وینیل لوکس، دیوارها و سقف های تخته سه لا افرا، و ترکیب رنگ سفید و چوب طبیعی در فضاهای نشیمن و رنگ آبی در آشپزخانه به نظر می رسد به دنبال ایجاد حس یک خانه سنتی مدرن است.

طراحی هوشمندانه برای استفاده از حداکثر فضای داخلی

به محض ورود به می کاسیتا، با یک فضای نشیمن دنج روبرو می شوید که شامل یک نیمکت داخلی با فضای ذخیره سازی یکپارچه همراه با قفسه هایی برای قرار دادن کتاب، اشیا دکوری یا گل است. یک میز گردان این گوشه زیبا را به فضایی چند منظوره برای کار، غذاخوری، یا سالنی کوچک تبدیل می کند.

اتاق خواب اصلی در سمت راست، یک فضای خواب با دسترسی آسان، حریم خصوصی افزایش یافته و راحتی را ارائه می کند. یک درب شیشه ای مات سفارشی این قسمت را از بقیه خانه جدا می کند. تشک روی پلتفرمی که از سطح زمین فاصله دارد، همراه با چند کشور قرار دارد. چند قفسه فضای ذخیره سازی در این اتاق را افزایش می دهند و همچنین امکان شخصی سازی بیشتر را برای ساکنین فراهم می کند.

آشپزخانه شیک می کاسیتا در مرکز خانه قرار دارد و برای چنین خانه کوچکی جادار و بزرگ به نظر می رسد. کابینت های آبی رنگ همراه با پیشخوان های چوب قهوه ای افرا و سینکی بزرگ جلب توجه می کنند. لوازم خانگی اندازه کامل شامل اجاق برقی رومیزی سه شعله، یک فر، هود، یک مایکروویو جمع و جور و یک یخچال 24 اینچ، به این فضای پخت و پز کارایی زیادی می بخشند.

زیر پلکانی که به اتاق خواب در طبقه بالا منتهی می شود، فضای ذخیره سازی بیشتری در نظر گرفته شده است. زیر فضای خواب طبقه بالا یک حمام زیبا دارای وان و دوش قرار دارد که کاشی های شش ظلعی سبز رنگ بر زیبایی آن می افزایند. این فضا با یک توالت فرنگی، یک واحد ترکیبی ماشین لباسشویی/خشک کن و چند قفسه تکمیل می شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بِلا ؛ خانه 28 متری با امکانات کامل و بسیار جادار! (+عکس)

دیگر خبرها

  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد