Web Analytics Made Easy - Statcounter

قمارخانه‌های آنلاین همچنان قربانی می‌گیرند؛ حتی حالا که پلیس فتا جدی‌تر از قبل به دنبال شناسایی و بستن سایت‌ها و کانال‌های شرط‌بندی و قمارخانه‌های اینترنتی است و برای بستن درگاه‌های پرداخت اینترنتی آن‌ها با بانک مرکزی هم تفاهمنامه‌هایی امضا شده است. اما با وجود این، روزگذشته رئیس پلیس فتا از شناسایی و انهدام قمارخانه‌ای خبر داد که ۳۱ هزار عضو از خانواده‌ها و گرایش‌های مختلف داشت!
به گزارش خرداد و به نقل از جوان با تمام این‌ها اگر همین حالا هم به سراغ صفحات شبکه‌های اجتماعی بروید با انواع و اقسام سایت‌های شرط‌بندی و قماربازی مواجه خواهید شد؛ قمارخانه‌های آنلاینی که خیلی‌هایشان صفحات فیک هستند، اما همچنان به حیات خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت‌های شرط‌بندی واقعی هم با تنگ‌ترشدن حلقه پلیس فتا و بسته‌شدن درگاه‌های اینترنتی بانک‌ها خود را به روزرسانی کرده و خرید و فروش‌شان را بر مبنای ارز دیجیتال یا همان بیت‌کویین ارائه می‌کنند.

چند سالی می‌شود که پای قمارخانه‌های مجازی به دنیای حقیقی باز شده است و به جای آنکه طعمه‌های خود را به داخل قمارخانه بکشانند، با نفوذ در فضای مجازی و با انتخاب در دسترس‌ترین حالت ممکن یعنی از شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه این قمارخانه‌های آنلاین هستند که در تمامی ساعات شبانه‌روز به سراغ قماربازان آماتور و حرفه‌ای می‌روند تا در شرایطی که هر روز آینده پیش‌رو مبهم‌تر از روز قبل می‌شود جوانان را مجاب کنند، می‌شود با یک کلیک یک شب ره صدساله را رفت و پول باد آورده‌ای را به‌دست آورد. این قمارخانه‌ها و سایت‌های شرط‌بندی در طول مسابقات جام‌جهانی فوتبال بازارشان حسابی گرم شده بود و کم نبودند افرادی که مجاب می‌شدند با یک پیش‌بینی و مبلغی اندک می‌توانند با برنده‌شدن پول کلانی را به‌دست بیاورند و شیرینی این قمار با شانس، آن‌ها را هرچه بیشتر به فرورفتن در این باتلاق برای به‌دست آوردن پول بادآورده بیشتر وا می‌داشت. اما کسانی که وارد این سایت‌ها شده‌اند به خوبی دریافته‌اند که چندبرابر آنچه را که با یک کلیک به دست می‌آورند با یک کلیک هم می‌توانند از دست بدهند!

قمارخانه آنلاینی با ۳۱ هزار عضوحالا مدتی است که پلیس فتا هوشیارانه‌تر از قبل به میدان آمده تا سایت‌های شرط‌بندی و قمار بازی را که با همراهی بانک‌ها و درگاه‌های رسمی بانکی کار خود را انجام می‌دهند، تحت فشار قرار دهد و طی تفاهمنامه‌ای که با بانک مرکزی داشته، توانسته است تا حدود زیادی این ماجر را سر و سامان بدهد. سردار سیدکمال هادیان‌فر رئیس پلیس فتا از شناسایی و کشف یک پرونده قماربازی در مازندران خبر می‌دهد؛ پرونده‌ای با ۳۱ هزار عضو!

سردار کمال هادیان‌فر در این‌باره می‌گوید: در این پرونده ۵۰ میلیارد تومان در حساب فردی بود که مسدود شد، اما مهم‌تر اینکه وقتی از دوستان خواستم افرادی را که قمار می‌کردند احضار کنند، اعلام شد که تعداد اعضای این کانال ۳۱ هزار نفر بوده است؛ آن هم آدم‌های مختلفی از خانواده و گرایش‌های مختلف.

وی با تأکید بر نگرانی پلیس از این ماجرا خاطرنشان کرد: البته ما نیز بیکار ننشستیم و در ایام عید ۱۴۳ درگاه بانکی را با همکاری شاپرک و دستگاه قضایی مسدود کردیم.به گفته رئیس پلیس فتا، بخش مهمی از این سایت‌ها هم خارج از کشور اداره می‌شود.

وی می‌افزاید: در خصوص دستگیری چند نفر از سرشبکه‌ها که در ترکیه هستند نیز پیگیری‌های لازم را از طریق پلیس اینترپل انجام داده‌ایم تا تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بعد از دستگیری به کشور استرداد شوند.

بیت‌کویین به جای ریال«سامانه کاشف» تدبیر پلیس فتا برای مقابله با سایت‌های قمار و شرط‌بندی است که موجب شده تا حدود زیادی بساط این سایت‌ها جمع شود. با این سامانه، بانک‌مرکزی با همکاری سایر بانک‌ها و شرکت شاپرک به محض اعلام مقامات قضایی رسیدگی‌کننده به جرائم رایانه‌ای شماره حساب‌های اختصاص یافته به قمار و شرط‌بندی و سایر جرائم رایانه‌ای و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی مربوط به این جرائم را مسدود و وجوه حاصله را با دستور قضایی تا تعیین تکلیف نهایی توقیف می‌کنند. اما این رویکرد پلیس با تغییر رویکرد سایت‌های قمار و شرط‌بندی همراه بوده است. این سایت‌ها که حالا نمی‌توانند با پول خودمان و در درگاه‌های بانکی کارشان را انجام دهند به پول‌های مجازی روی آورده‌اند و برای بازی و شرط‌بندی در این سایت‌ها باید بیت‌کویین داشته باشید. تهیه بیت‌کویین هم چندان کار سختی نیست. صرافی‌های آنلاین مدتی است که با چراغ سبز دولت به صورت علنی بیت‌کویین معامله می‌کنند.

نکته جالب اینجاست که تغییرات قیمت بیت‌کویین به حدی است که یک لحظه تعلل و تأخیر در خرید و فروش آن، ممکن است چندین دلار سود یا زیان برای خریدار و فروشنده ایجاد کند و این خود یعنی قماری تازه در دنیای قماربازان! برچسب ها: قمارخانه ، ارز دیجیتال ، بیت کوین

منبع: خرداد

کلیدواژه: قمارخانه ارز دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال پنجشنبه ۳۰ فروردین

فوتسال قهرمانی آسیا (تاجیکستان - کره جنوبی) ساعت ۱۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - افغانستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ژاپن - قرقیزستان) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

فوتسال قهرمانی آسیا (کویت - بحرین) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 745669

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین