Web Analytics Made Easy - Statcounter

توئیتری‌ها با هشتگ #ظرفیت_بسیج و #اگر_بخواهید خطاب به رئیس جمهور پیرامون صحبت های سردار غیب پرور مطالبی را منتشر کردند که نشان دهنده این بود که بسیج در تمام سالهای بعداز انقلاب مثمر ثمر بوده.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهاره زمانی، کاربران توئیتر از رئیس جمهور خواستند تا از ظرفیت بسیج برای سازندگی و بهبود شرایط اقتصادی جامعه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوالی در این زمینه ایجاد میشود که سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین چه گفته بود که واکنشهای زیادی داشت؟

سردار غیب پرور ضمن اذعان به افزایش مشکلات اقتصادی جامعه باتوجه به اینکه مردم پای انقلاب ایستاده اند در پاسخ به درخواست رئیس جمهور که دولت را تنها نگذارید گفت: بیش از یک سال است به شما اعلام آمادگی و همکاری خود را در تریبون های مختلف کرده و نامه زده‌ایم ولی پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

کاربران معتقدند اگر دولت و رئیس جمهور همکاری لازم با بسیج را داشته باشند قطعا بر جنگ اقتصادی غلبه خواهیم کرد.

آنان با منتشر کردن عکسهای فعالیت بسیجیان در اردوهای جهادی و کمک به محرومین نشان دادند که کسانی که دلسوز انقلاب و کشور هستند در همه حالات به مردم کمک میکنند.

یکی از نکات قابل توجه توئیت‌های منتشر شده کاربران نام بردن و توضیح خدماتی بود که بسیج طی این سالها انجام داده است و کاملا مستند و دقیق روی این موضوع اظهار نظر کردند و معتقدند با استفاده از ظرفیت بسیج میتوان مشکلات مختلف را حل کرد.

 

 

کاربر avolfazl با بیان قوی بودن و توانمندیهای بسیج نوشت:

بسیج یک بدنه قوی از همه اقشار جامعه با توانایی ها و توانمندی های غیر قابل انکار و امروز باید از این ظرفیت برای مقابله با مشکلات علی الخصوص مشکلات اقتصادی به کار گرفته شود.

#ظرفیت_بسیج

#اگر_بخواهید

   

 

 

کاربر لبیک یا زینب از اجرای پروژه خط انتقال آب شرب به روستای اسپهبدان توسط بسیجیان نوشت:

بهسازی چشمه و اجرای پروژه خط انتقال آب شرب به روستای اسپهبدان توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی قرارگاه شهید سیدیونس رودباری

#ظرفیت_بسیج

#اگر_بخواهید

#شهرستان_رودبار

   

 

کاربر هاتف درباره شناسایی انبارهای احتکار در روزهای اخیر توسط بسیج نوشت:

یکی دیگر از #ظرفیت_بسیج پیگیری و جدیت در شناسایی عوامل و اخلال گران اقتصادی از جمله محتکران است

قسمت عمده ای از کشف و شناسایی انبارهای احتکار در روزهای اخیر نتیجه تلاش های  بی وفقه بسیج و  بسیجیان ،این نیروهای جان برکف انقلاب وایران اسلامیست

بسیج همیشه پابکار است #اگر_بخواهید

 

   

 

فرافکن از توانایی ها و خدمات بسیج اینگونه نام برد:

بسیج از زمان تشکیل تاالان هیچگونه کم کاری نداشته و همیشه برای حفظ دست آوردهای انقلاب کوشابوده #اگربخواهید بسیج میتواند درزمینه های _خدمت رسانی

محرومیت زدایی

سازندگی

عمران

آموزش

اقتدار امنیتی برای مردم و کشور

کشاورزی

و... به نظام کمک کند #ظرفیت_بسیج

 

 

   

امیرحسین درباره اقدام آتش به اختیار بسیجیان در مقابل ریزگردهای خوزستان نوشت:

وقتی دولتی ها در ساختمان مرمرین پاستور داشتند برای ریزگردهای خوزستان نسخه می پیچیدند؛  بسیج آتش به اختیار وارد میدان شد و هزاران نهال را بر زمین نشاند

#ظرفیت_بسیج

#اگر_بخواهید

 

   

 

اوپاگل سخن امام خامنه ای را درباره بسیج منتشر کرد :

بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است(مقام معظم رهبری)

#ظرفیت_بسیج

#اگر_بخواهید

 

   

 

روی سخن سحر و بعضی کاربران رئیس جمهور بود و اینگونه نوشتند:

اکثر مسئولین دغدغه مند تأکید داردن قوای سه گانه، دستگاه های قضایی وارتش بیست میلیونی باید برای حل مشکلات و مقابله با دشمنان قدم بردارن!

روی سخنم با رئیس جمهور کشور@HassanRouhan ست که #اگر_بخواهید میشه با همت تمامی دستگاه ها و استفاده از #ظرفیت_بسیج مشکلات رو حل کنیم!

 

   

امیرمحمد تمرکز دشمن بر روی بسیج را نشاندهنده فعالیت خوب آن دانست:

تمرکز دشمن بر روی بسیج و جریان نفوذ آن به بسیج نشان دهنده این است که بسیج فعالیت خود را چه در دنیای حقیقی و چه در دنیای مجازی به خوبی انجام داده است. #اگر_بخواهید #ظرفیت_بسیج

 

   

فلاور از شهید حججی به عنوان بسیجی فعالی که در اردوهای جهادی بود یاد کرد:

خواستم از

#ظرفیت_بسیج

  یه جمله بنویسم، شهید حججی یادم اومد

بسیجی بود

شجاع بود

اهل جهاد بود

شهید شد #ظرفیت_بسیج

 

   

مائده از کمک رسانی بسیج در زمان وقوع سیل در دلگانِ سیستان و بلوچستان گفت:

در زمان وقوع سیل در شهرستان دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان، بسیجیان اولین نفراتی بودن که با تمام ظرفیت به امداد رسانی مردم سیر زده این شهرستان شتافتند

#ظرفیت_بسیج

#اگر_بخواهید

   

امیررضا با توجه به تجربه نظامی در جنگ تحمیلی خواستار استفاده از ظرفیت بسیج در جنگ اقتصادی‌ست :

#ظرفیت_بسیج را در جنگ نظامی تجربه کردیم

#اگر_بخواهید آن را در جنگ اقتصادی هم تجربه میکنیم.

@HassanRouhani

@Rouhani_ir

#...

 

   

بخشی در خدمات جهادگران پزشکی در مناطق محروم گفت:

جهادگران پزشکی همه ساله خدمات درمانی بسیاری به مردم محروم شهرستان نهبندان ارائه می دهند

#ظرفیت_بسیج

#اگر_می_خواهید    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهادگر بسیج انقلاب سردار غیب پرور روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای ۱۳۰۰ پروژه عمرانی گفت: با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امیرحمزه خزایی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران طرح آبرسانی به روستاها دارای تنش آبی را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در استان طی دو سال گذشته دانست و اظهار کرد: در این راستا قرارگاه امام حسن (ع) احداث هفت مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به بیش از ۹۰ روستا را عهده‌دار است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستایی، افزود: در تلاش هستیم طی یک تا دو ماه آینده پروژه‌ها احداث شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احداث ۵۱ مخزن، ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۹۳ کیلومتر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قراردادی ۳۰ ماهه با شرکت آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی بوده است.

خزایی از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد و بنیان مسکن خبر داد و تصریح کرد: آسفالت ۳۰ کیلومتر راه‌روستایی؛ ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل محرومان روستایی، مساجد و غسالخانه و همچنین احداث و مرمت بیش از یک‌هزار و ۳۴۱ مورد غسالخانه، منزل نیازمندان و مساجد از جمله خدمات بسیج سازندگی طی این دو سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته، گفت: افتخار می‌کنیم در کنار حمایت از دولت قدمی برای مردم برداریم و با شعار خدمت‌گذاری بی‌منت در خدمت مردم هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی، ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم‌التحریر، توزیع بیش از ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف، کمک به آزادسازی ۱۷۰۰ زندانی مالی، ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰۰ جوان جویای کار و توزیع بیش از ۹۰۰۰ متر فرش جاده‌ای در مساجد روستایی انجام شده است.

خزایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای اوقات فراغت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان با مراجعه به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی در بحث خدمات‌رسانی شرکت کنند.

کد خبر 750663

دیگر خبرها

  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم