Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس گفت:  در روستاهای استان به خصوص روستاهای شهرستان بدره اقدامات قابل توجهی به خصوص   در بحث راه، آسفالت کوچه و معابر در دست اقدام است.

  کاظم زاده افزود: امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف مثل کسب و کارهای کوچک از جمله گلیم بافی و قالی بافی، سالن ورزشی، آبرسانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..در مناطق مختلف شهرستان بدره بودیم.

وی اضافه کرد: وظیفه همه ما تلاش بیشتر برای خدمات رسانی به مردم است.

  ایوب درویشی معاون اقتصادی استانداری ایلام نیز گفت: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بسیار خوبی در حوزه عمرانی، خدماتی، اشتغالزایی با اعتبار ی بالغ بر  62 مییلیارد ریال  در این شهرستان  بودیم.

ویادامه داد: از جمله مهمترین پروژه های این شهرستان کارگاه گلیم بافی، طرح پرورش شترمرغ و ذخیره خوراک دام بوده که از تسهیلات اشتغالزایی برای این پروژه های استفاده شده است.

انتهای پیام/با

اقدامات دولت برای بهبود زیرساخت های روستایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم

سید عماد شاهرخی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۲۸۸ پروژه در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی افتتاح شده است، اظهار کرد: ۲۰۸ پروژه در حوزه آب و خاک، ۳۲ پروژه امور دام، ۴۸ پروژه باغبانی، ۲۳ پروژه صنایع تبدیلی، ۱۷ پروژه امور عشایر، ۱۳ پروژه شیلات و ۴۷ پروژه در حوزه منابع طبیعی افتتاح شده است.
به گفته وی اعتبار پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم افتتاح شده است حدود ۱۶ هزار و ۵۳۲ میلیارد ریال بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی پروژه‌های افتتاح شده در حوزه کشاورزی ۲ هزار و ۲۳۴ نفر بوده است، گفت: ۶ هزار و ۳۰۶ خانوار از پروژه‌های تکمیل شده بهره‌مند شدند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن