Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین دوره مسابقات سراسری ریخته‌گری دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، هفتمین دوره مسابقات سراسری ریخته گری دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهمن کروجی، دبیر علمی این مسابقات در این خصوص گفت: این مسابقات در دو بخش عملی و تئوری در قالب فرآیند کارآفرینانه طراحی و تبدیل ایده به محصول پیگیری شد که پروپوزال این طرح ۳۰ امتیاز و اجرای عملی آن ۷۰ امتیاز داشت.

 

کروجی افزود: در این مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با ۸۹ امتیاز مقام نخست را کسب کرد و تیم های دانشجویان دانشگاه های کاشان و شهید منتظری مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

دبیر علمی این مسابقات ادامه داد: مسابقات ریخته گری دانشجویان متالورژی در راستای اهداف آموزش عالی به منظور میل به دانشگاه کارآفرین طراحی شده و هر ساله به همت دانشجویان این رشته در یکی از مراکز دانشگاهی مجری دوره های مهندسی متالورژی برگزار می گردد.

 

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت ها با حضور هشت تیم از دانشگاه های شیراز، تبریز، کاشان، آزاد اسلامی واحد کرج، شهید مهاجر اصفهان، شهید منتظری مشهد، شهید بابایی قزوین و دانشگاه حکیم سبزواری طی روزهای ۳ و ۴ شهریورماه به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه حکیم سبزواری ریخته گری مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد