Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد، موشک‌ها و پهپادهای این ارتش قادر هستند تمامی امارات را هدف قرار دهند.

به گزارش ایسنا، شرف لقمان، سخنگوی ارتش یمن در تماسی تلفنی با شبکه ماهواره‌ای المسیره ضمن تاکید بر اینکه موشک‌ها و پهپادهای این ارتش می‌توانند با وجود تدابیر و اقدامات امارات به اهداف خود در این کشور برسند، بار دیگر از سرمایه‌گذاران خواست از امارات خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لقمان تاکید کرد: حمله به فرودگاه بین‌المللی دبی نشان داد که تمامی مناطق امارات زیر آتش موشک‌ها و پهپادهای ما هستند.

وی افزود: ما تمامی برگ برنده‌های خود را در یک سبد قرار نمی‌دهیم و قطعا غافلگیری‌هایی وجود دارند.

سخنگوی ارتش یمن ادامه داد: پس از حمله به فرودگاه ابوظبی، فرودگاه بین‌المللی دبی در واکنش به جنایات دشمن هدف قرار گرفت. در حمله صماد ۳ اهداف مورد نظر هدف قرار گرفتند و این حمله موجب تعطیلی فرودگاه دبی برای مدتی شد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت، پس از آنکه حقایق مربوط به آنچه در فرودگاه ابوظبی در پی حمله پهپاد صماد ۳ مشخص شد و حاکمیت امارات تلاش کرد آن را تصادفی نشان دهد، این کشور به زودی خود را با واقعیاتی روبه‌رو خواهد دید که تکذیب و مغلطه درباره آنها برایش دشوار خواهد بود.

این در حالی است که دولت امارات در بیانیه‌ای گزارش‌های منتشر شده درباره حمله پهپادی انصارالله به فرودگاه دبی را تکذیب و ادعا کرد: این فرودگاه به شکلی عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شرکت هواپیمایی امارات در بیانیه‌ای که از سوی خبرگزاری رسمی امارات منتشر شد، مدعی شد: اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های وابسته به انصارالله درباره فرودگاه دبی بی‌اساس هستند و پروازها در امارات به شکل عادی انجام می‌شوند.

همچنین شبکه خبری اسکای نیوز عربی گزارش داد: جنگنده‌های ائتلاف عربی بیش از ۱۱ حمله به پایگاه نظامی – هوایی الدیلمی و فرودگاه بین‌المللی صنعاء انجام دادند و این جنگنده‌ها همچنان به شکلی گسترده بر فراز این پایگاه‌ها پرواز می‌کنند.

جنگنده‌های ائتلاف روز یکشنبه پایگاه‌های انصارالله در دیلمی واقع در شمال صنعاء را بمباران کردند.

همچنین این جنگنده‌ها پایگاه‌ها و مرکز تجمع نیروهای انصارالله در اطراف فرودگاه بین‌المللی صنعاء و دو پایگاه نظامی الفریجه و الصمع را سه بار هدف حمله خود قرار دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم

تصاویری از حمله پهپادی انصارالله یمن به یک کشتی که به سمت بنادر اراضی اشغالی بود را در این بخش مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • شمال یمن بمباران شد
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟