Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته محمدعلی افشانی شهردار تهران به همراه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران از روند احداث خط 6 مترو بازدید کردند. در این جلسه پیمانکاران حضور داشتند.

 

قرار بود فاز اول این پروژه به طول 10 کیلومتر در مهرماه سال جاری افتتاح و آماده بهره‌برداری شود،‌اما در جلسه روز گذشته پیمانکاران اعلام کردند که برای راه‌اندازی باید 100 میلیارد تومان پول تزریق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران خرده‌ای به پیمانکاران ساختمانی گرفت و گفت: کار شما در مرحله 93 تا 94 درصد است و نباید خیلی اصرار در نقدینگی داشته باشید، شما کار را انجام دهید ما هم سعی می‌کنیم تأمین درآمد کنیم، اما شرط نگذارید که اگر پول ندهید کار را انجام نمی‌‌دهیم.

 

در این جلسه پیمانکار تجهیزات که وابسته به شرکت مپنا هستند حضور داشت و  چون خیلی پولی دریافت نکرده بود، گفت: باید تزریق بودجه شود. هاشمی هم گفت، شما قرار بود این 10 کیلومتر را در مرداد 96 و زمان شهرداری محمدباقر قالیباف تحویل دهید حال چرا می‌گویید اگر پول نگیریم نمی‌توانیم کار کنیم. با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بودید باید سال گذشته این بخش را تحویل می‌دادید.

در این جلسه لحن هاشمی تند شد و خطاب و عتاب‌هایی به پیمانکاران کرد و گفت گروکشی نکنید.

بعد از این مکالمه؛ تلفن هاشمی زنگ زد و جلسه را ترک کرد و دوباره به جلسه برگشت اما خیلی‌ها گفتند هاشمی قهر کرده ولی قهری در کار نبوده و  هاشمی دوباره به جلسه بازگشت.

 

پیمانکاران بیشتر موضوعات مالی را در طول مسیر مطرح کردند و  معتقد بودند که بدهی سنگینی دارند و چند ماه است که به کارگرانشان حقوق ندانده‌اند.

پیمانکار تجهیزات قرار بود از شهرداری تهران زمین بگیرد اما این کار اجرایی نشد اما از طریق بانک شهر حدود 100 میلیارد تومان پول گرفته است پیمانکاران معتقد بودند که اگر حمایت نشوند دیگر توان ادامه ندارند.

در جلسه مطرح شد که 100 میلیارد تومان منابع تزریق شود و در نهایت مسئولین شهری گفتند که 50 میلیارد تومان تزریق کنید و الباقی را از طریق اوراق مشارکت تأمین کند.

در زمان شهرداری  محمدباقر قالیباف 2 هزار و 400 میلیارد تومان از طریق بانک تزریق شده بود ولی در هنگام حضور نجفی حجم بدهی‌ها بالا رفت و بانک شهر اعلام کرد که کمی بدهی‌‌ها را سبک کنید.

در جلسه روز گذشته افشانی گفت: با قرارگاه خاتم جلسه داشته و توافق کرده که آنها کار را آغاز کنند و یک مهلت 6 ماهه دهند و بعد شهرداری بدهی‌های آنها را سبک می‌کند و از پیمانکاران خواست که آنها به این شکل ادامه دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهردار تهران رئیس شورای شهر مترو پول شورای شهر تهران نقدینگی درآمد بودجه شهرداری تلفن حقوق شهرداری تهران رئیس شورای شهر تهران زمین شهردار تهران مترو نقدینگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود