Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@16:12:03 GMT

160 تن شکر احتکارشده در خرم آباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۲۲۱۸

160 تن شکر احتکارشده در خرم آباد کشف شد

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 160 تن شکر احتکار شده از 2 انبار سطح شهر خرم آباد کشف و توقيف شد.

محمدرضا صفي خاني روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: طي هفته گذشته 700 واحد صنفي و عرضه کننده اقلام اساسي در خرم آباد بازرسي شدند.
وي با اشاره به تشکيل 66 پرونده تخلفاتي براي اين واحدها اظهار داشت: متخلفان با مجموع جريمه 12 ميليارد ريالي به تعزيرات حکومتي معرفي شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در اين راستا، 203 کيسه آرد و 375 قلم انواع لوازم خانگي احتکاري و يکهزار و 491 قوطي چاي تاريخ گذشته نيز کشف شد.
صفي خاني گفت: مردادماه امسال بيش از پنج هزار مورد بازرسي از بازار انجام و منجر به تشکيل 400 پرونده شده که در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتيب 136 و 56 درصد افزايش يافته است.
وي ارزش ريالي پرونده هاي تشکيل شده را 48 ميليارد و 438 ميليون ريال برشمرد و گفت: اين ميزان نيز رشد يکهزار و 100 درصدي دارد.
وي ادامه داد: تيرماه امسال نيز پنج هزار و 913 فقره بازرسي با رشد 32 درصدي نسبت به مدت مشابه پارسال انجام و منجر به تشکيل 432 پرونده شد.
صفي خاني با بيان اينکه تعداد اين پرونده ها نيز نسبت به تيرماه پارسال 37 درصد رشد داشته بيان کرد: ارزش ريالي اين پرونده 16 ميليارد و 220 ميليون ريال بود که افزايش 130 درصدي داشته است.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مردم در راستاي برخورد با محتکران و اخلال گران بازار درصورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشي، احتکار، عرضه خارج از شبکه و کالاي قاچاق با شماره تلفن 124 تماس بگيرند.
صفي خاني افزود: افرادي که انبارهاي احتکار کالا را به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفي کنند در صورت صحت موضوع، پس از صورتجلسه کالاي مکشوفه، از آنها تقدير خواهد شد.
7269/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد