Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@18:03:11 GMT

اشتباه عجیب شهرداری در جابجا کردن دو جسد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۲۵۶۶

خراسان نوشت: جابه جایی جسد دو زن در یاسوج ماجرای عجیبی را رقم زد.غلامحسین عبدی‌پور، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری یاسوج دیروز، پنجم شهریورماه ضمن تأیید جابه جایی جسدها، گفت: این قضیه طی اشتباهی در روز یک شنبه، چهارم شهریورماه صورت گرفت و جسد دو زن جابه جا شد، این که گفته شده جسد یک زن با یک مرد جابه جا شده کذب است و صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه آرامستان پس از اشتباه پیش آمده این موضوع را متوجه شدند که طی تماس در بین راه با خانواده متوفی به آن ها اطلاع داده شد و جسد به نماز میت نرسیده بود و برگشت داده شد. مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری یاسوج بیان کرد: اصلاح این جابه جایی حدود یک ساعت طول کشید و با حضور شهردار، برخی از اعضای شورای شهر و مجموعه نیروی انتظامی جسد‌ها رد و بدل شدند و موضوع پایان یافت.

عبدی‌پور با بیان این که انسان جایز الخطاست و همه هم اشتباه می‌کنند، تصریح کرد: بنده خود از خانواده متوفیان عذرخواهی کردم و دستشان را هم بوسیدم.

یادآور می‌شود، (یک شنبه، چهارم شهریورماه) خبری تحت عنوان جسد یاسوجی سر از روستای «قلعه بنی» دهستان جاورده بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه درآورد، در فضای مجازی منتشر شد و گفته شد که در روز تشییع جنازه بانویی از روستای قلعه بنی، جسد مردی از یاسوج با جسد این بانو با اشتباه مسئولان غسالخانه شهرداری یاسوج جابه جا شد.

بعد از تاخیر و انتظار مردم برای شروع مراسم بانو هنگام اقامه نماز میت بود که بستگان میت با تماسی از مسئولان غسالخانه یاسوج متوجه شدند که جسد در تابوت متعلق به آن ها نیست و متعلق به مردی از یاسوج است، مراسم تشییع ناتمام ماند و جنازه به یاسوج انتقال داده شد و مردم روستای قلعه بنی در انتظار جسد بانوی خود هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهرداری جسد حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سد شاه قاسم یاسوج

دیگر خبرها

  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج