Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز هادی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که قسمت شد در زادروز تولد جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی در خدمت جمعی از کودکان بی‌سرپرست و کودکان کار باشیم. من اینجا وقتی این بچه‌ها را دیدم خیلی متأثر شدم وقتی شنیدم این کودکان با این سن و سال کارتن خواب هستند، پدر و مادری ندارند و خانواده‌ای ندارند خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم و از طرفی خوشحالم که افرادی خیری هستند که با هر مشکلاتی که دارند این کودکان را تحت پوشش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من امیدوارم روزی را ببینیم که شاهد دیدن چنین کودکانی در جامعه نباشیم و اینکه بچه‌ای کم و سن‌وسال بی‌کس و کار باشد و کارتن خواب باشد را امیدوارم که دیگر شاهد نباشیم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اندونزی در خصوص مسابقات جاکارتا اذعان داشت: خدا را شکر می‌کنم که کشتی هم در بخش فرنگی و هم بخش آزاد در بازی‌های آسیایی توانست موفقیت‌آمیز ظاهر شود. سطح مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی نسبت به دوره گذشته بسیار بالاتر بود کشتی‌گیران گرجستان و روسیه را بعضی از کشورهای آسیایی به خدمت گرفته بودند ولی در کل خدا را شکر می‌کنم که کشتی توانست نتیجه بسیار خوبی را به دست بیاورد و من هم با دعای خیر مردم توانستم از این مسابقات سربلند بیرون بیایم و امیدوارم در مسابقات آتی هم باز هم بتوانم دل مردم را شاد کنم.

وی در خصوص پرداخت پاداش نیز تأکید کرد: در جاکارتا پاداش دلاری که وعده آن را داده بودند به نفرات اول، دوم و سوم پرداخت کردند ولی پاداشی که دولت قرار بود به ما بپردازد هنوز نپرداخته‌اند.

هادی در خصوص مسابقات جهانی نیز گفت:‌ ما از دیروز وارد اردو شدیم و امیدوار هستیم که هم تیم کشتی آزاد و هم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی پیروز و سربلند باشند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید

هادی ساروی ملی‌پوش کشتی فرنگی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در مصاف با حریف خود به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

به گزارش مهر، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه کرد که ۹ بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ اسماعیلی طلایی شد محمدرضا رستمی به مدال نقره رسید

دیگر خبرها

  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم | به نفع همه است شاهد رویارویی نباشیم
  • این درد را در سنین رشد کودکان را جدی بگیرید