Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@19:22:48 GMT

قطع دست، تنها راه نجات دختر در یمن جنگ‌زده

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۲۷۶۳

قطع دست، تنها راه نجات دختر در یمن جنگ‌زده

بیش از سه سال است که ائتلاف نظامی به رهبری عربستان سعودی در یمن علیه یمن جنگ خانمان سوزی راه انداخته است. حتی بیمارستان‌ها هم از این تجاوز نظامی در امان نیستند و بیماران مبتلا به امراض مهلک از کمک‌های پزشکی محروم‌اند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، تداوم جنگ علیه یمن زیرساخت خدماتی و بهداشتی این کشور را نابود کرده است که این امر  افزایش بهای درمان و کمبود دارو را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این کشور خالد اسماعیل بر دست راست دخترش بوسه می‌زند. دختر ۱۷ ساله او به سرطان مبتلاست و به همین دلیل باید تن به قطع دست چپش برای درمان می‌داد. پدرش هر چه داشت را فروخت و پول هم قرض گرفت، اما باز هم توان فراهم آوردن درمانی بهتر از این برای دخترش را نداشت. او می‌گوید: «جنگ زندگی ما را نابود کرد. ما نمی‌توانستیم به خارج برویم، این جا درمانی بهتر از این برای دخترم وجود نداشت.»

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ائتلاف سعودی سرطان قدس آنلاین قطع دست یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١۴٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است