Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آی جی پتروکمیکالز هند به جمع سه تولید کننده بزرگ فتالیک انیدرید جهان می پیوندد.

شرکت آی جی پتروکمیکالز (IGPL) هند به عنوان یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان فتالیک انیدرید (PA) این کشور در نظر دارد تا به دنبال تکمیل طرح توسعه ای براون فیلد (brownfield) خود  به ارزش ۳۰۰ کرور روپیه، گردش مالی شرکت را تا سال ۲۰۲۱ میلادی با افزایش دو برابری به ۲۰۰۰ کرور روپیه برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکونج دانوکا، مدیر اجرایی و مدیر عامل شرکت آی جی پتروکمیکالز، عنوان کرد: در پی تکمیل طرح یادشده آی جی پتروکمیکالز در میان سه تولیدکننده بزرگ فتالیک انیدرید جهان قرار می گیرد. هدف گذاری بعدی ما دو برابرسازی گردش مالی خود از هزار و ۱۵۰ کرور روپیه در سال مالی ۲۰۱۸ به ۲۰۰۰ کرور روپیه تا سال ۲۰۲۱ میلادی است.

وی ادامه داد: هدف از این طرح توسعه ای افزودن ۵۳ هزار تن ظرفیت جدید تولید فتالیک انیدرید در سال به ظرفیت فعلی یک میلیون و ۷۰ هزار تنی شرکت است. اقدامی که گامی مهم در حرکت به سوی صنایع پایین دستی به شمار می رود و با هزینه ای معادل ۳۰۰ کرور روپیه در منطقه Taloja هند به بهره برداری می رسد.

 دانوکا ابراز امیدواری کرد که پروژه یادشده تا ماه اوت سال آینده میلادی تکمیل شود.

آی جی پتروکمیکالز از کم هزینه ترین تولیدکنندگان فتالیک انیدرید در سطح بین المللی به شمار می رود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم

 زهرا زاهدی مربی آشپزیمرمرحله به مرحله طرز تهیه  غذای هندی چوله پالک را آموزش داده است.

نخود پخته ۲ لیوان، پوره اسفناج پخته  ا لیوان، پوره گوجه فرنگی  ۱/۲ لیوان، روغن   ۵ ق غ، آب   ۱ لیوان، پیاز   ۱ عدد، سیر  ۳ حبه، زنجبیل  ۱ ق چ، پودر زیره  ۱ ق چ، فلفل قرمز   ۱ ق چ، زرد چوبه   ۱ ق چ، آبلیموی تازه و نمک  به میزان لازم وبرای تهیه این غذا استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • ردپای کدام شرکت‌ها در تولید پلاستیک بیشتر است؟
  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات