Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد و به نقل از مشرق، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه پارلمان، عید غدیر را تبریک گفت و یاد شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوهای ساده‌زیستی گرامی داشت.
وی طی اظهاراتی گفت: چرا دولت لیست دریافت کنندگان ارز را منتشر نمی کند؟
وی اضافه کرد: اگر رانت و فسادی در کار نیست چرا لیست منتشر نمی شود تا مردم از آن مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: اقتصاد ، ارز ، دلار ، نوسانات ارزی ، تورم ، رکود ، پول ، دولت ، روحانی ، دولت تدبیر و امید ، تدبیر و امید ، قوه مجریه ، اخبار دولت ، اخبار حسن روحانی ، رئیس جمهور ، ریاست جمهوری ، اخبار ریاست جمهوری ، حسن روحانی ، دکتر حسن روحانی ، دولت ، اخبار دولت تدبیر و امید

منبع: خرداد

کلیدواژه: اقتصاد ارز دلار نوسانات ارزی تورم رکود پول دولت روحانی دولت تدبیر و امید تدبیر و امید قوه مجریه اخبار دولت اخبار حسن روحانی رئیس جمهور ریاست جمهوری اخبار ریاست جمهوری حسن روحانی دکتر حسن روحانی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898319

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است