Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسیدگی به پرونده اخلالگران در بازار ارز و سکه که در ذیل قانون رسیدگی به اتهامات اخلالگران اقتصادی برایشان پرونده تشکیل شده است از روز یکشنبه ۴ شهریور ماه کلید خورد.

در اولین روز سه نفر از متهمان بازار ارز که با ارز دولتی کالا وارد کرده اما با ققیمت آزاد فروخته بودند توسط قاضی موحد محاکمه شدند.

این افراد کسانی بودند که به واسطه شرکتهای وارداتی توانسته بودند مجوز تخصیص مجموعا ۳۷ میلیون یورو را گرفته هرچند که کمتر از ده میلیون یورو به آنها ارز واگذار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ادامه روند رسیدگی به پرونده اخلالگران قرار است از دقایقی دیگر قاضی حجت الاسلام سید احمد زرگر در شعبه دوم دادگاه ویژه به صورت علنی ۱۹ نفر از متهمان بازار ارز را محاکمه کند.

آنگونه که در اخبار به گوش می‌رسد این افراد گردش حسابی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان داشته اند و ارز را خارج از شبکه قانونی توزیع کرده اند.

اما قاضی زرگر کیست؟

قاضی حجت الاسلام سید احمد زرگر رئیس شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر انقلاب اسلامی استان تهران است.

وی از سال ۱۳۸۹ به عنوان نماینده آیت الله صادق آملی لاریجانی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز حضور داشته است.

همچنین ایشان با حکم آیت الله احمد جنتی به عنوان دبیر کل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارز قانون یورو انقلاب استان تهران مبارزه با قاچاق احمد جنتی ارز استان تهران امر به معروف و نهی از منکر انقلاب یورو بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردم، ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی بررسی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی؛ رئیس کل دادگستری مازندران گفت: این هفته ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار شد و در جریان این دیدار به 53 مورد از تقاضای مراجعان که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بود، پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی تصریح کرد: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی گفت: این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها خود وارد میدان می‌شوند و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی