Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، مجلس سنای پاکستان، روز گذشته طرح مسابقه کاریکاتورهای اهانت آمیز به اسلام را که از سوی گرت ویلدرز، نماینده راستگرای افراطی هلند مطرح شده است را بررسی کرد.
 
"عمران خان" نخست وزیر جدید پاکستان، در نخستین سخنرانی خود در این مجلس، درباره اهانت های مکرر نماینده راستگرای افراطی هلند به دین اسلام تأکید کرد: دولت پاکستان مسئله اهانت به دین اسلام را در سازمان همکاری اسلامی که متشکل از 57 کشور است مطرح خواهد کرد و از کشورهای اسلامی می خواهد تا به سیاست جمعی خود در این زمینه ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: مطرح کردن این مسئله در سازمان ملل متحد باید در سالهای گذشته انجام می گرفت که متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.
 
وزارت امور خارجه پاکستان در همین رابطه، دوشنبه گذشته کاردار سفارت هلند در اسلام آباد را در اعتراض به این مسابقه موهن احضار کرد.
 
در بیانیه این وزارتخانه آمده است که سفیر پاکستان در هلند مأمور شده است تا با قدرت اعتراض خود را نسبت به این اهانت، به دولت هلند و سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی منتقل کند.
 
در این بیانیه همچنین نمایندگان دائمی پاکستان در سازمان ملل متحد در نیویورک و ژنو مأمور شده اند که این مسئله را با دبیرکل سازمان ملل متحد، کمیساریای عالی حقوق بشر و سازمان های مربوطه مطرح کنند.
 
ترجمه: فرشته صدیقی
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، او که به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار مقابل هلند وارد میدان شده بود در اوج حملات تیم ملی آلمان و در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد کرنر ارسالی از جناح چپ را در دقیقه 88 در جدال با ماتیاس دیلیخت و ویرجیل فندایک با ضربه‌ای که با شانه خود به توپ زد موفق شد دروازه‌بان درخشان تیم ملی هلند را مغلوب کرده و یازدهمین گل ملی خود را در پانزدهمین بازی ملی به ثمر برساند.

این گل البته محل مناقشه بود و به نظر می‌رسید که توپ از خط دروازه عبور نکرده اما در ابتدا تصمیم داور و سپس تیم وی‌آر، آلمان را بدل به برنده این مسابقه دیدنی و تهاجمی کرد این دومین برد بزرگ این تیم در فیفادی مارچ بود.

فولکروک از وردربرمن در فوتبال آلمان درخشیده و پس از حضور در جام جهانی گذشته به بوروسیا دورتموند منتقل شده  در حال حاضر انتخاب اول یولیان ناگلزمن سرمربی مانشافت نیست اما می‌تواند قفل هر مسابقه‌ای را بشکند.

به‌خاطر داشته باشید که تیم ملی فوتبال هلند از چه مدافعان با تجربه و فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد اما فولکروک با فیزیک عالی و اشتهای تمام نشدنی برای گل زنی امشب نیز تاثیرگذار و سرنوشت ساز ظاهر شد و رکورد ملی خود را باز هم بهبود بخشید.

دیگر خبرها

  • پاکستان بار دیگر افغانستان را به حمایت از تروریسم متهم کرد
  • اسامی برندگان مسابقه «زندگی با آیه‌ها»/ سوال شانزدهم مطرح شد
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • آلمان - هلند؛ ترکیب رسمی
  • تحلیل جالب یک حقوقدان از موضع آمریکا در قبال غزه: دلیل این تناقض چیست؟
  • پاکستان اجرای فوری قطعنامه شورای امنیت را درباره غزه خواستار شد
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • شما چه فکر می‌کنید آقای میلر؟
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه
  • وزیر نفت پاکستان : قاطعانه دنبال دریافت معافیت تحریمی ایران از آمریکا هستیم