Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم یادبود گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای کارمند استان اردبیل به مناسبت هفته دولت ۷ شهریور در حسینیه ثار الله برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: همزمان با هفته دولت مراسم یادبود گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای کارمند استان 7 شهریور در حسینیه ثار الله برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه معنوی با سخنرانی سردار سرتیپ دوم محمدعلی آسودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه از ساعت 10:30 در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نظرپور، ادامه داد: این انقلاب مرهون رشادت ها و شهامت های شهدا است که در راه اقتدار و امتداد نظام گام برداشته اند و امروز شاهد عزت کشور هستیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، یادآور شد: شهید رجایی و شهید باهنر نیز در عالی ترین سطوح جزو شهدای عالی رتبه کشور بودند که از هیچ نهراسیدم و اقتدار آنها همیشه دل دشمنان را به لرزه می انداخت و این مسئله موجب آلوده شدن دستان شیطانی آنها به خون این عزیزان شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت استان همدان عید قربان اردبیل مجلس مسجد دولت حسن روحانی روحانی اسحاق جهانگیری یادواره شهدای کارمند حسینیه ثارالله مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان