Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:07:46 GMT

۱۲ کمپ ترک اعتیاد در استان زنجان فعال است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۳۵۸۵

۱۲ کمپ ترک اعتیاد در استان زنجان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی‌قیداری شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح مرکز شلتر و مرکز شناسایی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزود: بعد از مباحثی که در رابطه با گور خواب‌های برخی استان‌ها مطرح شد، بَنا به دستور مدیریت استان این مسئله در استان پیگیری و بررسی شد و در استان زنجان، گور خوابی وجود ندارد و پس از بررسی مشخص شد که در استان ۷۰ الی ۸۰ معتاد کارتن‌خواب وجود دارد که در حال ساماندهی این معتادان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وجود ۱۲ کمپ در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۷ الی ۸ هزار نفر تحت پوشش این کمپ‌ها هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان بابیان اینکه مراکز متادون درمانی، مراکز درمان سرپایی و اقامتی نیز تحت بهزیستی هستند، گفت: باید معتاد بیمار تلقی شود تا راحت‌تر تحت درمان قرار گیرد و این مرکز برای افرادی که به کمپ‌ها مراجعه نمی‌کردند، مکان در دسترس تری است.

محمدی قیداری تأکید کرد: در بحث مواد مخدر استان زنجان جزو استان‌های پاک است و در محله‌های شهری و روستایی آموزش‌های متعددی برای پیشگیری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک اورژانس سطح یک در شهرستان زنجان، دو اورژانس سطح دو در ابهر و خدابنده و دو اورژانس سطح سه در خرمدره و طارم وجود دارد.

کد خبر 4387010

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی سازمان بهزیستی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد احتکار عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان

 روابط عمومی اورژانس رفسنجان کرمان اعلام کرد که برخورد صاعقه با جوان ۳۴ ساله در این شهرستان به مصدومیت شدید وی منجر شد.

به گزارش ایرنا از اورژانس رفسنجان، مجید سنجی شامگاه دوشنبه افزود: این حادثه عصر امروز رخ داد.

وی ادامه داد: فرد آسیب دیده توسط یک دستگاه آمبولانس از پایگاه احمدآباد اورژانس رفسنجان به مرکز درمانی علی ابن ابیطالب(ع) منتقل شد.

شهرستان رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • وجود ماده اعتیادآور شیشه در داروی لاغری دو جوان در قم