Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هم زمان با هفته دولت، عملیات اجرایی ساختمان شهرداری «اوشان فشم و میگون» صبح سه شنبه و با حضور محمد حسین مقیمی، استاندار تهران و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی آغاز شد.

فرماندار شمیرانات در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: این شهرداری در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع بر زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش شهریور با بیان این که ٥٥ پروژه و ١١ کلنگ زنی با اعتبار مجموعا ۸۰ میلیارد تومان در هفته دولت در شمیرانات داشتیم، گفت: این پروژه ها روز گذشته و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران کلنگ زنی و یا افتتاح شد.

وی گفت: خوشبختانه ما هم در حوزه شهری و هم روستایی و هم در زمینه آب و فاضلاب، برق، تاسیسات زیرساختی، پروژه های عمرانی، طرح های هادی شهر و روستا، پل، آبخیزداری و ... پروژه داشتیم، که نماد آن ها تصفیه لجن لواسان بود، که اهمیت بسیاری در چرخه پساب داشته و یک مژده محیط زیستی برای دوستداران محیط زیست و مردم است.

بر اساس این گزارش، استاندار تهران روز گذشته با حضور در ورامین، پیشوا و پاکدشت پروژه هایی را در این شهرستان ها کلنگ زنی و یا افتتاح کرد.

امروز نیز مقیمی، با سفر به پردیس، دماوند و فیروزکوه پروژه های دیگری را نیز افتتاح خواهد کرد.

کد خبر 4387227

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران سیاوش شهریور فرمانداری شمیرانات محمد حسین مقیمی هفته دولت مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد احتکار عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ دراین نشست که تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هم حضور داشتند مشکلات شهروندان بررسی ودستورات لازم برای حل این مشکلات صادرشد.
استاندار چهارمحال وبختیاری این ملاقات را فرصتی برای دیدار خدمت رسانی دانست وگفت: مردم ولایت مدار چهارمحال وبختیاری شایسته خدمت بی منت هستند وبا ملاقات‌های عمومی این فرصت مهیا شده است تا مردم بی واسطه مشکلات خود را بیان کنند و ما موظف به پیگیری تا حصول نتیجه هستیم.
غلامعلی حیدری گفت: ازآنجایی که مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور دارند برخی مشکلات که نیازمند تعامل بین دستگاه‌ها و یا طرح در کمیته‌های استانی هستند بدون تشریفات اداری به نتیجه می‌رسند.
این نشست‌ها علاوه بر رضایت مردم، رضایت مدیران دستگاه‌های اجرایی را به همراه داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر