Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سی‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان دهم تا چهاردهم شهریورماه در بوشهر برگزار می‌شود.

حمیده ماحوزی محل اکران فیلم‌های این جشنواره را سینما شهید آوینی شهر بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: افرادی که علاقمند به مشاهده فیلم‌های این جشنواره هستند از بلیت‌باکس و با گیشه سینما بلیت جشنواره را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری این جشنواره به مدت پنج روز، خاطرنشان کرد: در این جشنواره هفت فیلم داخلی و سه فیلم خارجی اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان می‌توانند فیلم‌ها را در کنار خانواده‌های خود تماشا کنند، اضافه کرد: تلاش گسترده‌ای صورت گرفته تا این جشنواره با کیفیت بالایی برگزار شود.

در این جشنواره فیلم‌های وای آمپول، آهوی پیشونی سفید ٢، سیمین، سوم شخص غایب، ال کلاسیکو، قهرمان کوچک، لالاکن، پرنسس طلسم شده، تپلی و دوچ در دو سانس ١٩ و ٢١ در شهر بوشهر به روی پرده خواهند رفت.

کد خبر 4387236

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بوشهر جشنواره کودک و نوجوان مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد احتکار عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جایزه بهترین شرکت‌کننده و نشان آبی آسمانی فیاپ از جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان به مهدی آشنا عکاس ایرانی رسید.

جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان از ۲۶ مارچ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برابر با ۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد که دارای مجوز (پاتروناژ) فدراسیون هنر بین‌المللی فیاپ است.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۸ با تصویب قطعنامه‌ای روز ۲۱ مارس را با عنوان فرهنگ صلح به عنوان روز جهانی «نوروز» به تصویب رساند و در تقویم خود جای داد. از این پس نوروز به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی به رسمیت شناخته شد.

در اطلاعیه دفتر روابط عمومی مجمع عمومی سازمان ملل آمده‌است که امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در ایران، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، سایر کشورهای آسیای میانه و قفقاز، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، در منطقه بالکان، آلبانی و مقدونیه، حوزه دریای سیاه و خاورمیانه آغاز فصل بهار را با سنت باستانی عید نوروز که تاکیدی است بر زندگی در هماهنگی و تعادل با طبیعت، جشن می‌گیرند.

جشنواره بین المللی عکس «نوروز» نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

کد خبر 6091942 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند