Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@04:13:39 GMT

◄ مشکلات مسیر جاده‌ای حاجی‌آباد بندرعباس + عکس

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۳۶۸۹

تین‌نیوز | 

فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای تصویری در شبکه‌های اجتماعی از یک مسیر پرتردد منتشر کرده‌ و از آن به عنوان قتلگاه رانندگان نام برده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، این تصویر مربوط به محور حاجی‌آباد - بندرعباس در استان هرمزگان است که اتفاقا به دلیل وجود بنادر تجاری در این استان، یکی از مسیرهای ترانزیتی و پرتردد برای رانندگان کامیون نیز محسوب می‌شود و محور اتصال جنوب به شمال کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آن‌چه رانندگان و فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای گفته‌اند این جاده از جمله نقاط پرحادثه‌‌ای است که  هر چند وقت که تعداد آن کم نیز نیست در آن تصادفات مختلفی رخ می‌دهد که منجر به مرگ افراد می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، رانندگان کامیون معتقدند در محور باغات( از توابع حاجی‌آباد) تا بندرعباس سه نقطه پر‌حادثه وجود دارد یکی از این نقاط سرازیری قبل از حاجی‌آباد و دیگری سرازیری تنگه زاغ است و نقطه پر حادثه سوم نیز سرازیری ذرتو است که به کررات شاهد مرگ رانندگان در این سه نقطه بوده‌اند.

فاصله حاجی‌آباد تا بندرعباس 165 کیلومتر است و باغات روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی‌آباد است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندرعباس نقطه پرحادثه حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شمالی یک‌طرفه شد

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

مهردر خبری نوشت:سرهنگ ایرج کهریزی از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902772

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است