Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@00:06:50 GMT

اجرای طرح «حریم ابرار» در لرستان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۳۶۹۷

اجرای طرح «حریم ابرار» در لرستان

اصغر حقی‎پور، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به رونمایی و پرده‌برداری طرح «حریم ابرار» در لرستان، گفت: این طرح ابتکاری استان لرستان با عنوان «حریم ابرار» است که دوشنبه، پنجم شهریورماه در جشنواره «نشان محبت» که در خرم‌‎آباد برگزار شد، رونمایی و پرده‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که طرح «حریم ابرار» از ابتکارات استان لرستان است که با استقبال مسئولان کشوری ستاد بازسازی عتبات عالیات و مردم مواجه شده است، افزود: این طرح با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی به بازسازی عتبات عالیات در قالب دفترچه‌های 100 هزار تومانی و 500 هزار تومانی اجرا می‎شود که ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان در مرحله اول اقدام به چاپ شش هزار دفترچه شامل 5 هزار دفترچه 100 هزار تومانی و هزار دفترچه 500 هزار تومانی کرده است که تاکنون مردم استقبال خوبی از دریافت این دفترچه‌ها داشته‌اند و در صدد هستیم چاپ دوم این دفترچه‌ها نیز انجام بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی طرح حریم ابرار ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: در سفر رئیس جمهور به لرستان ۴۶ مصوبه در حوزه‌ی اقتصادی داشتیم که تا کنون ۳۳ مصوبه یعنی ۷۲ درصد آنها به صورت کامل اجرا شده اند.

سیروس ابراهیمی ادامه داد: ۹ مصوبه‌ی دیگر که ۲۰ درصد آنها می‌باشند با پیگیری‌های لازم و اعطای تسهیلات در دست اجرا و تکمیل هستند.

معاون استاندار با اشاره به وجود موانع خارج از دست مجموعه‌ی دولت برای اجرای ۴ مصوبه‌ی دیگر، اظهار کرد: این ۴ مصوبه پرونده‌ی قضایی داشته و صلاحیت تعیین و تکلیف آنها در دست قوه‌ی قضائیه می‌باشد.

ابراهیمی افزود: رفع مشکلات این ۴ پروژه یا مصوبه از دست مجموعه‌ی استان خارج بوده و تنها از طریق قوه‌ی قضائیه قابل مرتفع شدن می‌باشند، لذا اصولا طرح آنها در سفر رئیس جمهور تا زمانی که مشکل حقوقی دارند نباید انجام می‌شد. 

وی همچنین به بازگشت به چرخه‌ی تولید ۱۸۳ واحد اقتصادی تعطیل شده از قبل در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۴ واحد در بخش صنعت و معدن، ۱۲۷ واحد کشاورزی و ۲ واحد مربوط به بخش گردشگری می‌باشند که با اعطای تسهیلات و رفع موانع موجود به چرخه بازگشته و فعال شدند.

معاون استاندار ادامه داد: بیش از ۱۱۵ واحد دیگر نیز که در حالت نیمه فعال بودند با حمایت‌های لازم از طرف دولت در لرستان فعال شدند.

ابراهیمی به سرمایه گذاری بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در حوزه‌های مختلف استان اشاره و عنوان کرد: از این میزان اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ریالی هستند که با پیگیری استاندار و با توزیع به موقع به دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان اشتغال بوده است.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"
  • برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان
  • نرخ سفر عتبات از اردیبهشت افزایش می‌یابد