Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانعلی تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان؛گفت: دومین اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دختران کشور از ۷ تا ۸ شهریورماه در گرگان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری این اردو در رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال شطرنج بازان دختر تیم ملی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تربتی نژاد رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان گرگان گفت:مسئولیت آماده سازی شطرنج بازان در این اردو را مهرداد اردشی استاد بین المللی و سرمربی تیم ملی نوجوان بر عهده دارد.

تربتی نژاد در پایان با اشاره به شطرنج بازان حاضر در این اردو گفت: مبینا علی نسب، مطهره اسدی، آناهیتا زاهدی فر، وصال حامدی نیا، انوشا مهدیان، طناز ازلی، ستاره سبط رسول، پروابهزاد نظیف، مهدیس مهدوی، تارا اصغر پور و پرنیان قمی در اردوی تیم ملی شطرنج حضور دارند.

انتهای پیام /ع/م   اردوی تیم ملی شطرنج نوجوانان در گرگان برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شطرنج وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان

 مهری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان در این همایش با اشاره به پیگیری اجرای طرح نان کامل در گلستان گفت: اکنون یک کارخانه برای تولید آرد نان کامل فعال شده است و از هفته آینده ۶ نانوایی درگرگان تولید نان کامل را اجرایی خواهند کرد.

او افزود: کارخانجات آرد نباید سبوس را بیشتر از حد تعیین شده برداشت کنند ودر نان کامل فقط چهار درصد سبوس آرد برداشت می‌شود.

محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان هم گفت: دبیرخانه روز ملی گندم و آرد در استان استمرار خواهد داشت تا برنامه‌های کیفی در این حوزه در استان توسعه یابد.

سیدمحمد دهنوی افزود: امیدواریم اصلاحات گندم و آرد در استان با شتاب ادامه یافته و الگوی سایر استان‌های کشور شود.

محمد برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم اعلام کرد: در گلستان امسال ۳۸۰ هزار هکتار زیر کشت گندم قرار دارد و پیش بینی می‌کنیم از این سطح بیش از یک میلیون تن گندم برداشت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم