Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@06:12:58 GMT

آپاندیس امیر علی دانایی در بلغارستان می ترکد!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۴۳۳۶

آپاندیس امیر علی دانایی در بلغارستان می ترکد!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «آپاندیس» ساخته حسین نمازی در بخش مسابقه اصلی در کنار ١١ فیلم دیگر از کشورهای بلژیک، انگلیس، بلغارستان، آلمان، فرانسه، ترکیه، روسیه، مجارستان، ایرلند در جشنواره فیلم وارنا به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین علاوه بر این فیلم، «ویلایی‌ها» ساخته منیر قیدی، «برگ جان» ساخته ابراهیم مختاری و «مادری» ساخته رقیه توکلی در بخش چشم انداز بیست ‌و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم وارنا – بلغارستان شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور آثار ایرانی در این رویداد با همکاری رایزنی فرهنگی، اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و بنیاد سینمایی فارابی انجام می‌شود.

لانسبرگر از هلند (رییس)، «هلموت شودل» از آلمان، «لوئیز دیگو» از پرتغال، «کاترینا شپیتسا» از روسیه و «کالین استانکولسکو» از رومانی هیأت داوران این دوره از جشنواره وارنا هستند.

فیلم آپاندیس اثری اجتماعی است و وقایع روز اجتماع در آن روایت می شود. فیلم در بیمارستان می گذرد و از این لوکیشن خاص که پر از اضطراب و نگرانی است به مسایل جامعه اشاره دارد.

آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مومنی، محمدعلی کیانی، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسدالهی، سیمون سیمونیان و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارنا با عنوان «عشق دیوانگی است» از ٢ تا ١١ شهریور در مرکز جشنواره‌ها و کنگره‌های وارنا برپا خواهد بود.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بلغارستان آپاندیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات

رئیس کمیسیون اروپایی در سخنانی درباره تاثیرگذاری و اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات پیش روی اروپا هشدار داده و خواستار اتحاد در این تشکل و تداوم حمایت‌های مالی از اوکراین در این شرایط شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه دی سایت، حدود دو ماه قبل از انتخابات اروپا، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، نسبت به تأثیرگذاری روسیه بر این انتخابات هشدار داد. فون در لاین به شبکه تحریریه آلمان (RND) گفت که همین امر در مورد انتخابات ایالتی در سه ایالت شرقی آلمان یعنی زاکسن، تورینگن و براندنبورگ نیز صدق می کند.

وی افزود: ما باید منتظر تلاش‌هایی برای دستکاری و تحریف، سیل گزارش‌های نادرست، و همچنین اختلالات و اقدامات تحریک‌آمیز باشیم که اگر دقت کنید، منشأ آنها روسیه است.

وی در عین حال گفت: اما کشورهای اتحادیه اروپا نباید به خود اجازه دهند تحت تأثیر این موضوع قرار گیرند. فون در لاین ادامه داد: در عوض، اروپا باید در کنار هم متحد بایستد و ثابت قدم باشد، از جمله با ادامه دادن مداوم کمک ها به اوکراین.

هم زمان این مقام اروپایی نسبت به حمله مضاعف به اروپا هشدار داد. به گفته وی همزمان با جنگ روسیه در اوکراین، افزایش فعالیت های ضد اروپایی توسط حامیان و طرفداران روسیه و رئیس جمهور این کشور در حال حاضر در سراسر اتحادیه اروپا ثبت شده است از جمله از طرف حزب افراطی آلمان. فون در لاین به RND گفت: «بیایید خودمان را مسخره نکنیم: دوستان پوتین می‌خواهند اتحادیه اروپا را از درون، از طریق فرآیند فروپاشی، نابود کنند».

به همین دلیل وی از همه شهروندان اتحادیه اروپا خواست تا از حق رای دموکراتیک خود در انتخابات اروپا در 9 ژوئن استفاده کنند و مرکز سیاسی را تقویت کنند. فون در لاین هشدار داد: «اکنون به زمانی می رسیم که باید برای دموکراسی خود و این اروپا بایستیم.

انتخابات پارلمان اروپا 9 ژوئن در آلمان برگزار می شود. در رابطه با اتهامات علیه پتر بایسترون، نماینده پارلمان آلمان به دلیل دریافت پول از روسیه، احزاب دولت ائتلافی آلمان و اتحادیه احزاب متحد مسیحی به شدت از حزب افراطی جایگزینی برای آلمان به دلیل نزدیکی آن به روسیه انتقاد کرده بودند. بایسترون برای رتبه دوم فهرست این حزب افراطی برای انتخابات اروپا نامزد می شود. دفتر دادستانی مونیخ تحقیقات مقدماتی را علیه وی آغاز کرده است.

انتخابات ایالتی در ماه سپتامبر در سه ایالت شرقی آلمان یعنی زاکسن، تورینگن و براندنبورگ برگزار خواهد شد. در نظرسنجی ها، حزب افراطی "جایگزینی برای آلمان" در حال حاضر در هر سه ایالت فدرال پیشتاز است.

آمریکا واردات فلزات از روسیه را ممنوع کردروسیه قصد محکوم کردن حمله تلافی جویانه ایران را ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو
  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت
  • آلمان سامانه دفاع هوایی «پاتریوت» به اوکراین ارسال می‌کند
  • شولتز: روسیه شیر گاز را بست