Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@08:37:23 GMT

ماسک طبیعی جادویی برای پرپشت شدن فوری موها

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۴۸۴۹

ماسک طبیعی جادویی برای پرپشت شدن فوری موها

رکنا: این ترکیبات طبیعی در رشد سریع موها مفید است.

اگر از کم مویی و بد رشد بودن موهایتان ناراضی هستید یا اگر در اطراف تان آدم کم مو میبینید و میخواهید به آن کمک کنید،پیشنهاد میکنیم ماسک موی جادویی که در ادامه به آن اشاره میکنیم را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.

این ماسک موی جادویی در تقویت ریشه های مو و همچنین رشد سریع آن به شما کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه خانم ها و چه آقایان با مشکلاتریزش مو مواجه هستند به ویژه زمانی که مو نازک و شکننده باشد. ریزش مو در مردان بیشتر دلایل ژنتیکی داشته و در زنان نیز بیشتر به خاطر رنگ کردن مو و استفاده از مواد شیمیایی است.

نرم کننده های مو نیز در سرعت رشد آن اثر منفی می گذارند. به همین دلیل قصد داریم ماسک مویی را به شما معرفی کنیم که در رشد سریع موهایتان کمک شایانی می کند. نتایج جادویی این ماسک در طول یک شب هم محسوس است.این ماسک تمام مواد مغذی طبیعی برای رشد مو را به آن رسانده که باعث درخشندگی و بهبود کیفی موهایتان می شود. ریشه مو نیز پس از دریافت آن مواد مغذی رشد سریع تری را تجربه خواهد کرد.

مواد مورد نیاز و طرز تهیه ماسک مو :

برای تهیه این ترکیب شما تنها به ۳ ماده نیاز دارید :

دو قاشق غذاخوری روغن کرچک

یک عدد زرده تخم مرغ

یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی

کافی است تمام موارد را داخل ظرفی ریخته و آن ها را خوب با هم مخلوط کنید. سپس ریشه های موهایتان را به خوبی با ترکیب حاصل شده ماساژ Massage دهید و باقیمانده آن را روی سرتان اعمال کنید. پس از آن، سر را با یک پلاستیک یا کلاه ویژه مو بپوشانید. سپس اجازه دهید تا ترکیب به مدت ۲ تا ۴ ساعت روی موهایتان بماند. در نهایت نیز موهایتان را آب بکشید.

این کار را یک تا ۲ مرتبه در هفته و به مدت ۲ ماه تکرار کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درخواست بی رحمانه یک مرد برای طلاق دادن زن زیبایش

موسیقی عروسی با نت مرگ! / عروس مشهدی به جای حجله به بیمارستان رفت +عکس

گفتگو با شرور معروف تهرانسر که عاشق خالکوبی است + فیلم

جزئیات حکم و عکس 2 قاضی شیطان صفت و فاسد

عروسک هایی که زن انگلیسی را حامله کرد +عکس

ناخن هایم را کشید و روی بدنم هر کاری که دلش خواست انجام داد ولی من تسلیم نشدم!

اجاره دادن جای خواب و آغوش یک زن ! / اتفاقی باورنکردنی و جنجالی

شوهر شیطان صفتم حتی به هم کلاسی های دانشگاه من هم رحم نکرد

وقتی فهمیدم پدرام پسر همسایه به دنبال ارتباط شوم با خواهرم است از خود بی خود شدم!

از 16 سالگی با پسر عمویم ارتباط داشتم تا اینکه شب خواستگار آن اتفاق افتاد

پای سفره عقد با داماد دستبند به دست

زنی شوهرش را به خاطر پوست نکندن سیب زمینی کور کرد!

اعتراف تلخ قاتل در برابر خبرنگار حوادث + فیلم گفتگو

پدر و مادر فرهاد 57 ساله را می شناسید؟ +عکس

پیرزنی 20 روز در حمام فقط آب خورد!

دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ماساژ Massage رشد طبیعی حکم آب موها ماسک گیاهی تقویت موی سر عکس تهران حوادث قاضی ایران روزنامه دختر عجیب عروسی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5

به گزارش "ورزش سه"، از یک جایزه به جایزه‌ای دیگر، جود بلینگام، 20 ساله، جایزه پدیده سال لاروس را دیروز دریافت کرد و اولین فوتبالیستی شد که به این افتخار رسیده است. او جایزه خود را از دستان برنده این عنوان در سال 2023، کارلوس آلکاراس، دریافت کرد، تنیسور اسپانیایی اما زمانی که این جایزه را دریافت کرد، تنها 19 سال داشت.

برنده دو گرند اسلم، همراه با راننده مارک مارکز، وظیفه تاج‌گذاری شماره 5 رئال مادرید را داشتند، که پس از گلزنی مجدد در ال‌کلاسیکو به این رویداد رسیده بود. یک گل در وقت اضافه، مانند گلی که در بازی رفت در مونتجوئیک به ثمر رساند، تا رئال مادرید را به قهرمانی لالیگا بسیار نزدیک کند. قهرمانی‌ای که بلینگام را در یک قدمی اولین دستاورد بزرگ خود در سطح تیمی، بالاتر از قهرمانی جام حذفی آلمان با بروسیا دورتموند در سال 2021 قرار دهد.

در هر صورت این اولین قهرمانی بلینگام با رئال نخواهد بود، زیرا او پیش از این در ژانویه گذشته سوپرجام اسپانیا را به دست آورد. پس از شروع بی‌رحمانه فصل با رئال مادرید، باشگاهی که تابستان گذشته به آن پیوست، بلینگام نشان داده که حد و مرزی ندارد. عملکرد عالی رئال در بازار تابستانی با درحشش جود نمایان شد. اعجوبه انگلیسی با ایده کسب افتخارات متعدد و رسیدن به قله فوتبال جهان به رئال مادرید ملحق شد و به نظر می‌رسد که این رشد پایانی ندارد.

جوایز کوپا و پسر طلایی

پس از شروع عالی و گلزنی‌های متوالی با پیراهن سفید، جوایز فردی مانند کوپا و پسر طلایی نیز به دست آمد که به ترتیب توسط نشریات فرانس فوتبال و توتو اسپورت اعطا شد تا جود را به‌عنوان بهترین فوتبالیست زیر 21 سال دنیا متمایز کند.

بلینگام تاکنون در لالیگا در 25 بازی شرکت کرده و 17 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل به ثمر رسانده؛ در مجموع همه بازی‌ها، 21 گل و 10 پاس گل. اما جدای از آمار گلزنی، او فوتبالیستی متفاوت و یکی از آنهایی است که توانایی رهبری تیمش را دارد. ستاره‌ای که برابر بارسلونا گل قهرمانی لالیگا را زد تا نه تنها بهترین گلزن تیمش باشد، که رئال را به سمت قهرمانی 36 سوق دهد.

ورود بلینگام به یک بُعد جدید

ستاره انگلیسی پس از غلبه بر مصدومیت‌های مختلف، از شانه گرفته تا مچ پا حالا به بهترین سطح خودش رسیده است. اخراج جنجالی برابر والنسیا و دو جلسه محرومیت، او را کمی از مسیر دور کرد اما کمی طولی نکشید که او به ریتم گذشته برگردد. برای او حالا موفقیت‌های جمعی و فردی نزدیک‌تر از همیشه است.

با جایزه لاروس، بلینگام در فصلی که هنوز برای او یا باشگاهش به پایان نرسیده، به‌طور کامل وارد بعد جدیدی شد. در حالی‌که قهرمانی رئال در لالیگا تقریبا قطعی شده، هدف بزرگ اکنون فتح لیگ قهرمانان است و رئال در نیمه نهایی در دیداری کلاسیک باید به مصاف بایرن مونیخ برود. 

جامی که آرزوهای فردی و جمعی جود بلینگام را برآورده می‌کند، کسی که بیش از هر چیز به دلیل پتانسیل ورزشی بالای رئال در اروپا، این تیم را انتخاب کرد و یک یوروی خوب با تیم ملی انگلیس، می‌تواند درها را به روی یک الدورادوی دیگر برای جود باز کند: توپ طلا. و اینجا او فقط یک رقیب دارد؛ کیلیان امباپه.

دیگر خبرها

  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی
  • مصرف این مواد غذایی به جلوگیری و متوقف کردن ریزش مو کمک می‌کند
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • چگونه بوی بد یخچال را با مواد و روش‌های طبیعی از بین ببریم؟
  • علت ریزش موها چیست؟
  • عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگل‌بانان هرچه سریع‌تر دستگیر شوند
  • عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان هرچه سریع‌تر دستگیر شوند
  • چگونه در بهار مو های سالم‌تری داشته باشیم؟