Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود -دومین شکست منچستریونایتد در سومین بازی فصل، اتفاقی بود که دوشنبه شب در اولدترافورد رخ داد و تا پیش از این در تاریخ حضور پرافتخارترین تیم انگلیس در لیگ برترکم سابقه بود.

 به گزارش سایت نود، شیاطین سرخ در زمین خودشان مقابل تاتنهام شکست خوردند و حالا از 3 بازی اول فصل مقابل لسترسیتی، برایتون و تاتنهام 3 امتیاز دارند؛ آنچه زنگ خطر را برای مورینیو، آقای خاص سابق و مرد بی‌خطر فعلی به صدا درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک اتفاق کم سابقه 

کسب تنها 3 امتیاز از 3 بازی اول، دومین شروع بد تاریخ منچستریونایتد در لیگ برتر را رقم زد. برای یافتن بدترین شروع، لازم نیست راه دوری برویم.منچستریونایتد در دومین فصل خداحافظی سرآلکس فرگوسن افسانه‌ای (فصل 2015-2014)  از نیمکتش، اولین بازی خانگی فصل را از سوانزی باخت و در مجموع از 3 بازی تنها 2 امتیاز به دست آوردند. از زمان شروع لیگ برتر انگلیس در فصل 1993-1992 غیر از این یک مورد و فصل جاری سابقه نداشت شیاطین سرخ در 3 بازی اول زیر 4 امتیاز به دست بیاورند. پس این، دومین شروع ضعیف تاریخ شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر است.

کلکسیون صددرصدی 

در تاریخ لیگ برتر هیچ تیمی به اندازه منچستریونایتد فصل را با  3 برد از 3 بازی شروع نکرده است. فاتح 13 دوره لیگ برتر در 6 فصل هر 3 بازی اول را برد؛ از جمله فصل 2012-2011 که در بازی سوم 8 بر 2  آرسنال را خرد کرد. البته اگر دلایل آماری، شما را به سمت انتقاد از مورینیو سوق می‌دهد، باید بدانید او  دستاوردی رقم زده که در تاریخ منچستریونایتد تنها یک بار به چشم خورده است؛ کسب برتری در هر 3 بازی اول فصل در 2 فصل متوالی. منچستریونایتد یک بار در فصول 2006-2005 و  2007-2006 در 3 بازی اول حداکثر امتیازات را به دست آورد و بار دیگر در 2 فصل پیش یعنی در فصول 2018-2017 و 2017-2016  تحت نظر مورینیو این دستاورد را تکرار کرد.

1977

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچستریونایتد مورینیو سرآلکس فرگوسن جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان قزوین بین تیم های شمس آذر و پیکان برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید.

داور: رضا عادل

اخراج:رجب زاده(مربی پیکان)

گل:پوریا سرآبادانی(8) و حسین گودرزی(90) برای شمس آذر، حامد پاکدل (88) برای پیکان

با این نتیجه شمس آذر قزوین با 34 امتیاز به رده هفتم جدول رفت و پیکان با 25 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران