Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن بیان اینکه در پنجمین روز از هفته دولت‌، خانه بهداشت روستایی دیزج از توابع بخش مرکزی شاهرود به بهره‌برداری رسید،گفت: ساختمان خانه بهداشت روستایی با متراژ ۱۲۰ متر مربع با اعتباری معادل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ساخته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای محوطه‌سازی مجموعه ۲۰۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این خانه بهداشت جمعیت دو هزار و ۱۵۰ نفری روستای درج و توابع آن را تحت پوشش قرار خواهد داد و در هفته دو روز پزشک به صورت ده گردشی حضور خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه افتتاح خانه بهداشت نیازهای سلامت جمعیت یک منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد، ابراز داشت: در هفته دولت‌، خانه بهداشت روستای بدشت و پانسیون بسطام نیز به بهره‌برداری خواهد رسید که با تجهیز وسایل اعتباری معادل دو میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال برای این طرح‌ها هزینه شده است.

چمن در ادامه تصریح کرد: در طرح تحول سلامت ساخت ۵۵ واحد بهداشتی و پانسیون پزشک و تیم سلامت به صورت تفاهم‌نامه سه جانبه با استاندار، رئیس دانشگاه و مقام عالی وزارت به امضا رسید که این سه پروژه و طرح‌هایی که قبلا در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بهره‌برداری و افتتاح شد از مجموع همین پروژه‌ها است.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز دغدغه‌های علوم پزشکی کنترل بیماری‌های غیر واگیردار نظیر دیابت و فشارخون است لذا در خانه بهداشت روستایی بحث خود مراقبتی و مراجعه به پزشک به طور جد دنبال می‌شود که در واقع افتتاح خانه‌های بهداشت نیز در راستای اهداف دولت است.

انتهای پیام/ ز

خانه بهداشت روستایی درج بخش مرکزی شاهرود به بهره‌برداری رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور