Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، هدایت الله میر مرادزهی اظهار کرد: دو کشتی تحقیقاتی شیلات در حال بررسی ذخایر دریای عمان در مرزهای آبی چابهار از عمق 200 تا 400 متر می باشند تا میزان فانوس ماهی ها را شناسایی و به ما اعلام کنند.

​وی با اشاره به عدم توانایی لنج های چوبی چابهار در عمق بالای چابهار افزود: بعد از اینکه کشتی های تحقیقاتی ما میزان ذخایر ماهی های تا عمق 400 متر را اعلام کردند به کشتی های بومی اعلام می شود تا در عمق مربوطه اقدام به ماهی گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان با توجه به جدی نگرفتن شایعات در خصوص صید ترال کشتی های چینی ادامه داد: مطمئنا این شایعات از سوی دشمن برای ناامنی روحی و اقتصادی مردم بومی می باشد همچنین اجاره دریا به هیچ کشوری داده نشده و داده نخواهد شد چراک این قضیه در ابعاد و منافع ملی کشور صرف می شود.

​وی وجود کشتی های کنونی در چابهار را با توجه به درخواست شیلات اعلام و ادامه داد: بعد از اینکه شیلات استان میزان ذخایر بیش از 200 متر را مشخص کرد به بومیان منطقه اعلام می شود تا با استفاده از کشتی اقدام به صید فانوس ماهی ها کنند چراکه لنج های کنونی توان صید در این عمق را ندارند.

​میرمرادزهی عدم توجه به شایعات صید ترال در چابهار را مهم دانست و تصریح کرد: اصلا چیزی به نام صید ترال در چابهار وجود نداشته و کشتی چینی و مرتبط با کشورهای دیگر بدون مجوز ما اجاز صیادی در آب های سواحل مکران را ندارند.

​وی با اشاره به صیادی در چابهار خاطرنشان کرد: خوشبختانه توجه به معیشت، اشتغال و لایروبی اسکله های صیادی در سواحل مکران روند صعودی داشته و انواع صید در اعماق مختلف با تحقیقات و برنامه ریزی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال سیستان و بلوچستان عمان کشتی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد. تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است. رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

دیگر خبرها

  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله