Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان – ايرنا – فرماندار سراوان در جنوب شرق سيستان و بلوچستان گفت: 25 پروژه همزمان با چهارمين روز از هفته دولت در بخش جالق اين شهرستان افتتاح شد.

درويش نارويي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: افتتاح مرکز جامع سلامت در مک سوخته، تجهيز و راه اندازي يک حلقه چاه آب توسط آب و فاضلاب شهري، افتتاح چمن مصنوعي روستاي سينوکان، افتتاح طرح هاي امور عشايري، جهاد کشاورزي، صنعت و معدن و افتتاح طرح هاي دهياري هاي بخش جالق از مهمترين برنامه هاي چهارمين روز هفته دولت در اين بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: همچنين 2 مسکن مددجويي توسط کميته امداد امام خميني (ره) به مددجويان بخش جالق سراوان تحويل شد.
فرماندار سراوان گفت: کلنگ عمليات اجرايي پروژه آبرساني به روستاي قادر آباد بخش جالق نيز به زمين زده شد.
وي تصريح کرد: در مجموع براي اين پروژه ها هزينه اي بالغ بر 54 ميليارد و 215 ميليون ريال هزينه شده است.
نارويي ديدار با خانواده شهدا و شرکت در مراسم محوري هفته دولت در بخش جالق را از ديگر برنامه هاي چهارمين روز از هفته دولت عنوان کرد.
به گزارش ايرنا سراوان با وسعتي حدود 13 هزار و 905 کيلومترمربع و 175 هزار و 728 نفر جمعيت، شرقي ترين شهرستان سيستان و بلوچستان است که در 347 کيلومتري جنوب شرق زاهدان مرکز اين استان و در همسايگي کشور پاکستان قرار دارد.
7336**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از افتتاح بعضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و تعدادی از پروژه‌های روبنایی با حضور وزیر راه و شهرسازی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فرهاد سعیدی صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و شش عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

سعیدی اضافه کرد: تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

کد خبر 747122

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند