Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@05:33:36 GMT

نمایش محیطی/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۶۲۴۶

نمایش محیطی/ تصاویر

نمایش محیطی هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصاویر نمایش محیطی هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ اجرا در پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم

ایسنا/سمنان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برپایی پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم استان سمنان در گرمسار خبر داد.

محسن فدایی باش ۲۷ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: هفت گروه نمایشی طی پنج روز در معابر شهری گرمسار به اجرای برنالمه های خود در این جشنواره پرداختند.

وی ادامه داد: این جشنواره با عنوان "لاله های سرخ" و به مدت پنج روز در گرمسار برگزار شد و گروه‌های شرکت کننده در مجموع بیش از ۲۱ نوبت در مکان های عمومی به اجرای نمایش پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه هر گروه در مدت برگزاری جشنواره سه نوبت اجرا داشتند گفت: این گروه ها نمایش های خیابانی خود را در نقاط کمتر برخوردار سطح شهر، گلزار شهدا و مقابل مصلی نماز جمعه و... برای گروههای مختلف مردمی اجرا کردند.

فدایی باش به برگزاری دومین کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان اشاره کرد و افزود: آثار ارائه شده در این جشنواره دارای موضوع دفاع مقدس، شهدا و کنگره شهدا بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: در این جشنواره دو گروه نمایش از دامغان، دوگروه نمایشی از سمنان و سه گروه از دامغان حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۵ هزار و ۴۲۱ نمایش روی صحنه تئاتر رفت
  • یک گزارش رسمی از تئاتر در سال ۱۴۰۲
  • معرفی ۱۸ اثر به مرحله اجرای عمومی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی
  • جشنواره شبستان دین و هنر را به هم نزدیک می‌کند
  • ۸ اثر در جشنواره تئاتر کودک و نمایش عروسکی رضوی
  • «اسب قاتلین» به تهران می‌آید/ اجرا در بهار ۱۴۰۳
  • ۲۷ اجرا در پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم
  • لحظه سخت «نادیا مراد» در جشنواره تئاتر شبستان
  • رقابت گروه‌های تئاتری در دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون آغاز شد/ رونمایی از تیزر «عروسک‌خونه»
  • رقابت گروه‌های تئاتری در دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون آغاز شد