Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد و به نقل از رکنا ساعت ۲۲:۰۵ شامگاه چهارشنبه سی‌و‌یکم مردادماه مأموران کلانتری خانی‌آباد با تماس تلفنی شهروندی در جریان تصادف خونینی در بزرگراه آزادگان حوالی مرتضی‌گرد قرار گرفتند و راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل دختر ۱۹ ساله‌ای با خودروی پژو ۴۰۵ تصادف کرده و راننده هم از محل گریخته و دختر زخمی برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در چنین شرایطی مأموران راهی بیمارستان شهدا شدند که دریافتند دختر ۱۹ ساله بر اثر شدت جراحات فوت کرده است. بنابراین مأموران موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی خبر دادند و او همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت. در حالی که بررسی‌ها حکایت از این داشت که راننده خودرو دختر جوان را زیر گرفته و از محل گریخته، مأموران با پیدا کردن دست‌نوشته‌ای داخل جیب دختر ۱۹ ساله متوجه شدند که او به خاطر مشکلاتی با پرت کردن خود جلوی خودروی پژو به زندگی‌اش پایان داده است. دختر جوان نوشته بود: «پدرم که معتاد است و ما را رها کرده و مادرم نیز به فکر زندگی خودش است، تنها دلخوشی‌ام به فردی بود که اعتماد مرا بازیچه خودش قرار داد و زندگی‌ام را به باد داد، الان چاره‌ای ندارم جز اینکه به زندگی‌ام پایان دهم».  تحقیقات بعدی مأموران نشان داد دختر فوت شده روز حادثه در جمع دوستانش از خانواده‌اش گلایه کرده و گفته است که دیگر امیدی به زندگی ندارد و به زودی به زندگی‌اش پایان می‌دهد. دختر جوان پس از این از دوستانش جدا می‌شود و تلفن همراهش را خاموش می‌کند و در حادثه رانندگی به زندگی‌اش پایان می‌دهد.  از سوی دیگر هم بستگان دختر فوت شده، تأیید کردند که پدر وی ۱۵ سال است معتاد است و خبر درستی از محل زندگی‌اش در دست نیست و مادر این دختر هم مشغول زندگی خودش است.  همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مأموران تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند. همچنین بازپرس جنایی دستور شناسایی و دستگیری راننده پژو را صادر کرده است.برچسب ها: خودکشی ، راننده پژو برچسب ها: خودکشی ، اعتیاد ، آسیب های اجتماعی

منبع: خرداد

کلیدواژه: خودکشی اعتیاد آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد