Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: روح الله جمعه ای با انتشار پستی در صفحه توییتر خود به شایعات در خصوص سوء استفاده زائران عراقی از زنان ایرانی پایان داد.

روح‌الله‌ جمعه‌ای از وزارت کشور با انتشار پستی در صفحه توییتر خود شایعه‌ی سوءاستفاده‌ی زائران عراقی از زنان ایرانی را تکذیب کرده و خواستار برخورد قاطع قضایی با عاملان نشر این مطالب اختلاف برانگیز و خلاف واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌الله‌ جمعه‌ای در صفحه توییتر خود نوشت:

"هشدار! پس از عدم موفقیت دشمنان ملت ایران در بلواسازی، این‌بار دشمنان فتنه‌گر و اختلاف‌افکن، با پخش شایعاتی در صدد تفرقه‌ میان دو ملت برادر و همسان ایران و عراق هستند. هیچ گزارش رسمی و مستندی درباره شایعاتی مبنی‌بر تعرض به زنان ایرانی وجود ندارد. باید مراقب شیطنت تفرقه‌افکنان بود.

وزیر کشور خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با عاملین تولید و بازنشر شایعات اختلاف برانگیز که عفت عمومی را هم هدف قرار داده‌اند، شده است و تصریح داشت، استانداران استان‌های مربوطه با هماهنگی مراجع قضایی موضوع انتشار این مطلب نادرست از منابع خبری متخلف را در اسرع وقت پیگیری کنند."

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درخواست بی رحمانه یک مرد برای طلاق دادن زن زیبایش

موسیقی عروسی با نت مرگ! / عروس مشهدی به جای حجله به بیمارستان رفت +عکس

گفتگو با شرور معروف تهرانسر که عاشق خالکوبی است + فیلم

جزئیات حکم و عکس 2 قاضی شیطان صفت و فاسد

عروسک هایی که زن انگلیسی را حامله کرد +عکس

ناخن هایم را کشید و روی بدنم هر کاری که دلش خواست انجام داد ولی من تسلیم نشدم!

اجاره دادن جای خواب و آغوش یک زن ! / اتفاقی باورنکردنی و جنجالی

شوهر شیطان صفتم حتی به هم کلاسی های دانشگاه من هم رحم نکرد

وقتی فهمیدم پدرام پسر همسایه به دنبال ارتباط شوم با خواهرم است از خود بی خود شدم!

از 16 سالگی با پسر عمویم ارتباط داشتم تا اینکه شب خواستگار آن اتفاق افتاد

پای سفره عقد با داماد دستبند به دست

زنی شوهرش را به خاطر پوست نکندن سیب زمینی کور کرد!

اعتراف تلخ قاتل در برابر خبرنگار حوادث + فیلم گفتگو

پدر و مادر فرهاد 57 ساله را می شناسید؟ +عکس

پیرزنی 20 روز در حمام فقط آب خورد!

دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه موفقیت زنان شایعه ایرانی سوء استفاده زائران عراقی عکس ایران روزنامه قاضی حوادث تهران دختر عجیب عروسی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی

به گزارش همشهری آنلاین، یک کارخانه تولید بستنی و شکلات در استان گلستان روی دست زنانی می‌چرخد که تازه از زندان آزاد شده‌اند. اصلا شرط استخدام در این کارخانه آن است که چند صباحی را در بند نسوان گذرانده باشی و خلاصه یک جرمی در پرونده‌ات باشد. در این کارخانه استخدام می‌شوی تا از اینجا رانده و از آنجا مانده نباشی. تا سر و سامان بگیری. حقوق بگیر شوی و زندگی‌ات را رتق و فتق کنی.

مدیرکل زندان‌های گلستان در حاشیه بازدید از این کارخانه بستنی و شیرینی گفته که این نخستین کارخانه نیست که از میان زندانیان آزاد شده نیرو استخدام می‌کند، آخرینش هم نخواهد بود.

سرلک گفته بسیاری از واحدهای تولیدی با سازمان زندان‌ها همکاری دارند و نیروهایشان را از میان مددجویان استخدام می‌کنند. جالب آنکه به‌گفته مدیرکل زندان‌های استان گلستان این نیروها به‌دلیل سختی‌هایی که کشیده‌اند حتی تعهدکاری‌شان از نیروهای معمولی هم بیشتر است.

بیشتر بخوانید: توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید لاغر شو، جایزه بگیر

اورژانس در دست زنان
مثل برخی از پایگاه‌های آتش‌نشانی که تمامی اعضایش دختران آتش‌نشان هستند، حالا مسئولان اورژانس عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا از بانوان برای ایجاد پایگاه اورژانس استفاده کنند. این در حالی است که تاکنون ۴ پایگاه اورژانس بانوان در کلانشهر تهران تأسیس شده، اما خبرخوب اینکه نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان هم به تازگی افتتاح شده است.

البته این پایگاه با ۴ کارشناس فوریت‌های پزشکی و پرستار از فروردین‌ماه امسال فعالیت غیررسمی‌اش را آغاز کرده بود و کارکنان عملیاتی آن در همین مدت بیش از ۸۰ ماموریت موفق را به ثبت رسانده بودند. این پایگاه نقش مهم و مؤثری در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در محل به بانوان دارد و از بسیاری از ارجاعات به بیمارستان‌ پیشگیری می‌شود.


کد خبر 848794 برچسب‌ها خبر مهم استخدام اورژانس زنان

دیگر خبرها

  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات