Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:00:22 GMT

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۶۴۵۹

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مدیر شبکه چهار سیما با قدردانی از خدمات مکرمه آقایی در دوره تصدی مدیریت گروه فرهنگ و اندیشه، سید بشیر حسینی را به سمت سرپرستی این گروه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: «عرصه گسترده فرهنگ ایرانی – اسلامی و نیازهای متنوع جامعه، اقتضا می کند تا با روشن بینی و تلاش فکری و همکاری فرهیختگان و اهل اندیشه در کشور، محصولات فاخر رسانه ای، تولید و برای بهره برداری مخاطب فهیم این شبکه عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو لازم است با نیم نگاهی به جامعه آرمانی دینی و در نظر داشتن واقعیت های فرهنگی امروزی بکوشیم معارف اصیل و ناب دینی و فرهنگ استوار ایرانی در قالبی دلپسند و چشم نواز تولید و ارایه شود بنابراین با توجه به اهمیت حوزه ماموریت این گروه و انتظارات مخاطبان فرهیخته، امیدوارم با زمینه سازی و ایجاد فضای آزاد گفتگو درباره مقتضیات فرهنگی عصر حاضر و مشارکت مستمر صاحب نظران از طیف های مختلف فکری، پاسخ هایی در خور مسایل فکری از دل گنجینه فرهنگ و اندیشه دینی استخراج و در معرض دید اهل نظر قرار گیرد.»

کد خبر 4387447 فاطمه حامدی خواه

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب شبکه چهار سیما مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی عزت الله انتظامی فیلم کوتاه سینمای مستند کنسرت موسیقی سریال ایرانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان مرضیه برومند جشنواره فیلم سلامت جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره مادرید به بازیگر ««بَدَوی» رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین ثمری بازیگر فیلم کوتاه «بَدَوی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرزاد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم مستقل مادرید دریافت کرد.

در متن این جایزه ذکر شده است:
«طمع، خودخواهی، حسادت، انتقام و میل به قدرت در یک اثر مدرن و غافلگیرکننده بر روی پشت‌بام‌های تهران، گویی فضایی محصور با سیم خاردار را ارائه می‌کند تا این تنش‌ها سرریز شود.
احساسات و دوئل اجتناب‌ناپذیر حماسه ابدی بین تمدن و بربریت در آن ظاهر می‌شود و این جامعه کوچک همسایه‌گونه را به این فکر وا می‌دارد که آیا تهران می‌تواند زیست‌پذیر و آرام باشد یا خیر؟
در این فیلم حسین ثمری نقشی نمادین و فراموش‌نشدنی را با نگرشی جسورانه و عصیان گرایانه ایفا می‌کند.»

در خلاصه داستان این فیلم که روایتی پست مدرن و کمدی از زندگی و فرهنگ آپارتمان نشینی در ایران است، آمده: «بَدَوی» برشی از زندگی سه همسایه مجرد است که در یک آپارتمان مستاجر هستند. زندگی آنها و قوانین آپارتمانشان با آمدن همسایه چهارم که خود، صاحبخانه و همچنین متاهل است، تغییر می‌کند.

حسین ثمری، علی زرمهری و حمیدرضا داستار بازیگران این فیلم هستند.

عوامل «بَدَوی» عبارتند از: تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: علیرضا فرزاد، مدیر فیلمبرداری: بنیامین بنائی‌نژاد، تدوین: محمدمهدی فروغی، مدیر تولید: عرشیا رهایی، طراح صحنه: آیدا اعتصامی‌راد، مدیر صدابرداری و صداگذار: مجید نجاتی، آهنگساز: کیارش شاهانی، منشی صحنه: زهرا شفیعی، گروه کارگردانی: محمدمهدی فروغی و الهه اسماعیلیان، گروه فیلمبرداری: متین مؤدب، علی عطار، اپراتور دوربین: آرش غلامی، گروه صدابرداری: داوود قلیپور، رسا محمدی، مبین آذرمیدخت، گروه تولید: زهرا پناهنده، ثنا مشکین مهر، اصلاح رنگ و نور: بنیامین بنایی‌نژاد، عکاس: امیر کرونی، مشاور فیلمنامه: علی زرمهری، گرافیست و طراح پوستر: آیدا اعتصامی راد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885664

دیگر خبرها

  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد
  • تجلیل از پرچمداران دین و اندیشه در خوی
  • جایزه جشنواره مادرید به بازیگر ««بَدَوی» رسید
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ محمدمهدی قاسمی با حفظ سمت سرپرست شد
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد | انتصاب دبیر ستاد تحول ساختاری سیما
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • تجلیل از یاریگران بی منت در سیستان و بلوچستان
  • آن چه مهم است قیام خالصانه برای خداست/انقلاب فکری؛ریشه هر انقلاب
  • مراسم اعتکاف ماه رمضان نخبگان و اندیشه‌ورزان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود