Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:43:02 GMT

مهدی خدابخشی: خستگی بر تنم ماند/ باید بیشتر تلاش کنم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۶۵۷۷

مهدی خدابخشی: خستگی بر تنم ماند/ باید بیشتر تلاش کنم

ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت: خستگی تمرینات بر تنم باقی ماند و برای پیشرفت باید تلاش بیشتری کنیم.

مهدی خدابخشی در گفت و گو با ایسنا، در مورد حذفش از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توضیح داد: برای موفقیت و گرفتن نتیجه در بازی‌های آسیایی خیلی امیدوار بودم. سختی‌های زیادی کشیدم و اردوهای متداوم بسیار خوبی را داشتیم، همه این‌ها دلیل امیدواری من برای کسب نتیجه خوب در بازی‌های آسیایی بود که متاسفانه اینطور نشد و گویا خدا برای من در این دوره اینطور نوشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این مورد ادامه داد: با همه تلاش‌هایی که داشتم  نتیجه مورد نظرم کسب نشد و خستگی برتنم باقی ماند. با این‌حال دیگر بازی‌های آسیایی برای تکواندو تمام شد و مسابقات مهم‌تری را پیش رو داریم که برای موفقیت در آن‌ها تلاش بیشتری را انجام خواهم داد.

ملی‌پوش تکواندوی ایران در مورد عملکرد تیم ملی نیز در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: نتیجه تیم ملی در این رقابت‌ها قابل قبول است و برای تکواندوی ایران خوشحالم چون بعد از فراز و نشیب‌های زیادی که داشت با کسب این نتیجه توانست جایگاه خودش را حفظ کند. جوان‌ترهای تیم هم نشان دادند که می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند، به آن‌ها تبریک می‌گویم.

خدابخشی در مورد تاثیر آنالیز شدن او از سوی کادرفنی کره‌جنوبی در حذفش از بازی‌های آسیایی، توضیح داد: اینکه من و عاشورزاده نسبت به تکواندوکاران دیگر تیم خودمان شناخته شده‌تر هستیم بی‌تاثیر نبود اما نباید این مسئله را دلیل اصلی دانست. ما باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا در میدان‌های بعدی نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مهدي خدابخشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا است تا یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا را برگزار کنند.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که شاگردان کارلو آنچلوتی چهارشنبه شب ۱۲۰ دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کردند و در نهایت در ضربات پنالتی موفق شدند برابر این تیم به پیروزی برسند و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شوند و بسیاری معتقد هستند که شاید خستگی این بازی تاثیر مستقیمی روی دیدار مقابل بارسلونا داشته باشد.

با این حال، نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده است که بازیکنان رئال مادرید هیچ اهمیتی برای خستگی‌ای که پس از بازی برابر منچسترسیتی در آنها وجود دارد قائل نیستند و انگیزه بسیار بالایی برای شکست دادن بارسلونا در بازی روز یکشنبه در خانه دارند و کاملا برای این دیدار آماده هستند.

در صورتی که رئال بتواند در این بازی برابر بارسلونا به پیروزی برسد اختلاف امتیاز آنها در صدر با تیم رقیب به یازده امتیاز خواهد رسید و این در حالی است که تنها شش هفته تا پایان رقابت‌های لالیگا باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • سکانس‌هایی از مقیمان ناکجا
  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم