Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@18:37:18 GMT

شمارش معکوس برای معرفی آیفون جدید اپل

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۶۶۱۲

شمارش معکوس برای معرفی آیفون جدید اپل

ایتنا - ​​​​​​​به نظر می‌رسد که اپل گوشی‌های آیفون مدل ۲۰۱۸ را در تاریخ ۹ سپتامبر سال جاری میلادی معرفی و رونمایی خواهد کرد.
طبق اخبار قبلی اعلام شد که در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است به‌عنوان جایگزین‌های آیفون ۱۰ کنونی به بازار وارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، اپل آیفون‌های ۲۰۱۸ را در دو نسخه ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر ۶.۱ اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد. حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد که اپل می‌خواهد در تاریخ ۹ سپتامبر سال جاری میلادی یعنی کمتر از یک ماه دیگر، از محصولات جدید خود از جمله سه مدل گوشی جدید آیفون مدل ۲۰۱۸ رونمایی و پرده‌برداری خواهد کرد.

هر سه مدل آیفون جدید به قابلیت‌های منحصر بفردی نظیر شارژر بی‌سیم و وایرلس، تشخیص چهره هوشمند و بریدگی بالای نمایشگر (notch) مجهز خواهند بود که شباهت ظاهری بسیار زیادی به همدیگر دارند و تنها تفاوت ظاهری و فاحشی که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند، سایز و اندازه آن‌هاست. مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد و معروف محصولات اپل – با انتشار جدول زیر تفاوت سه آیفون جدید ۲۰۱۸ اپل را اعلام کرده است:
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون اپل موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16