Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «تنهایی» عنوان اثری است که به قلم حجت‌الاسلام محمدرضا زائری به نگارش درآمده و انتشارات احیاء آن را به چاپ رسانده است، سومین دفتر این کتاب شامل مجموعه‌ای از احادیث قدسی است که با زبان و ادبیاتی نو بازنویسی شده است و پیشتر دو اثر دیگر از این سه‌گانه منتشر شده بود.
انتشارات احیا همزمان با عید غدیرخم، در روز چهارشنبه 7 شهریورماه از ساعت 15 تا 17 جشن امضای این کتاب را با حضور نویسنده و تصویرگر در فروشگاه ترنجستان سروش برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم، که همراه با جشن غدیرخم همراه خواهد بود، تنهایی امام علی(ع) از سوی حجت الاسلام زائری نیز بیان می‌شود.
ترنجستان سروش در خیابان انقلاب، بین خیابان ابوریحان و فلسطین قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: تنهایی جشن امضا محمدرضا زائری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که شانس این را داشته که در سه مقطع مختلف در پرسپولیس بازی کند و هر بار هم شماره هفت را بپوشد.

سروش حالا دو روز بعد از جشن تولد ۳۴ سالگی خود به تمرینات بازگشت تا در سال جدید نیز برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند. او همه جام‌های داخلی را با پرسپولیس کسب کرده و دو بار نیز تجربه گرفتن سه‌گانه را با این تیم داشته اما بدون شک اشتیاق او برای کسب افتخار با پرسپولیس سیری ناپذیر است.

او حالا در ۳۴ سالگی نیز آمادگی خوبی دارد و جزء بازیکنان مهم اوسمار ویه‌را محسوب می‌شود. سروش در اولین تمرین سرخ‌ها در سال ۱۴۰۳ با گذاشتن احترام نظامی کنار عبدالکریم حسن و فرشاد فرجی تصویر جالبی را خلق کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • ۹ کار و شغلی که درونگرا‌ها در آن بهتر هستند
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • ۲۶ مارس؛ روزی برای تنهایی و آرامش
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • اگر این نشانه‌ها را دارید بسیار شخصیت قوی دارید
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی