Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حبیب شریف، رئیس بنیاد ملی نخبگان فارس شب گذشته، 5 شهریور در حاشیه جشنواره خدمت در جمع خبرنگاران بیان کرد: با بیان اینکه کمک‌های دولتی در یاری‌رسانی به نخبگان کافی نیست، گفت: برای حل این مشکل مجمع خیران نخبه پرور فارس تأسیس شده است و هدف مجمع شناسایی و توانمندسازی نیروهای مورد نیاز جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به ارائه آماری از فعالیت‌های مجمع خیرین نخبه پرور پرداخت و افزود: هم‌اکنون ۷۴ دانش‌آموز در مجمع خیرین نخبه‌پرور فارس از بورس تحصیلی بهره‌مند هستند.
شریف در ادامه سخنان خود از فینالیست شدن طرح مدرسه فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی استان در مرحله پایانی سازمان یونسکو خبر داد و گفت: از سه سال پیش برای اولین بار طرح «مدرسه فصلی خلاقیت و ایده» برای دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم دبیرستان در فارس طراحی و اجرا شد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان فارس افزود: در این طرح دانش‌آموزان کنجکاو و پرتلاش با شرکت در مدرسه فصلی در قالب آموزش‌های گروهی مطالب جدید و نوین می‌آموزند.
وی به طرح ملی شهاب( شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) هم اشاره و اعلام کرد که از مهر ماه امسال ۳۲ ناحیه استان و تا دو سال اینده تمام نقاط استان زیر پوشش طرح شهاب قرار می‌گیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي بنياد نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.
نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.
در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.
نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش اموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنندومعلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش اموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • یک استاد نخبه پرور
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان