Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - معاون عمراني فرماندار تالش از افتتاح طرح هاي عمراني و اقتصادي اين شهرستان به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار گيلان خبر داد.

ايرج شاهي روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: افتتاح مدرسه 12 کلاسه فکوري طولارود، کارگاه گوي بافي گلبافت امير با اشتغالزايي 150 نفر و اعتباري بالغ بر 80 ميليارد ريال، نيروگاه برق آبي تجديدپذير با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال و 250 کيلووات ظرفيت توليد در مرحله نخست و اشتغالزايي براي پنج نفر در بخش مرکزي تالش از برنامه هاي سفر استاندار گيلان به اين شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مصطفي سالاري در سفر به تالش مورد استقبال مسئولان و جمعي از مردم اين شهرستان قرار گرفت.
بر اساس گزارش ديگري از خبرنگار ايرنا در تالش، 31 طرح عمراني و اقتصادي با چهار ميليارد و 840 ميليون ريال اعتبار، به مناسبت هفته دولت با حضور مردم و مسئولان در بخش کرگانرود تالش به بهره برداري رسيد.
ماني زرشکي بخشدار کرگانرود غروب دوشنبه در آئين افتتاح اين طرح ها ، 2 طرح شهرداري ليسار، چاه عميق روستاي قلعه بين، آسفالت سيدلرمحله ليسار، 2 طرح پرورش ماهيان خاوياري و سرد آبي، گاز روستاهاي خوشه کلات و مشايخ خطبه سرا، 11 طرح برق رساني، شش واحد مسکوني مددجويان کميته امداد امام (ره ) و هشت طرح دهياري را از طرح هاي افتتاح شده در کرگانرود اعلام کرد.
وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر افزود: به مناسبت هفته دولت کلنگ اجراي 2 طرح پرورش ماهيان خاوياري نيز در اين بخش به زمين زده شد.
بخش کرگانرود تالش 27 هزار نفر جمعيت دارد.
از دوم تا هشتم شهريور ماه هفته دولت است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعيت در بخش هاي مرکزي، اسالم، حويق و کرگانرود در 110 کيلومتري غرب مرکز استان گيلان قرار دارد.
7106 / 7124 /2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ از ۱۴۵ مصوبه دور اول سفررییس جمهور ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بود که با اعتبار ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان شامل هفت هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی اجرایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور وارد شاهرود شد
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش