Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@02:36:16 GMT

در اخرین قسمت سریال پدر چه اتفاقاتی می‌افتد+فیلم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۶۹۳۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، سریال «پدر» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی از دوشنبه ۲۵ تیر ماه هر شب از شبکه دو سیما روانه آنتن شد و هر هفته شنبه تا چهارشنبه روی آنتن رفت. پنجشنبه‌ها نیز خلاصه قسمت‌های هفته پخش می‌شد.

در این مدت مقایسه میزان تماشای سریال «پدر» در سایت تلوبیون با دیگر سریال‌ها و وضعیت نظرسنجی سایت شبکه دو سیما نشانگر برتری آخرین همکاری حامد عنقا و بهرنگ توفیقی نسبت به دیگر آثار در حال پخش تلویزیون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «پدر» از ابتدای پخش خود از شبکه دو سیما توانست مخاطبان بسیاری از آن خود کند و خیلی زود به یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون تبدیل شود؛ علی رغم آنکه این سریال از پخش رمضانی حذف شد و پخش آن به تایم کم بیننده پس از جام جهانی رسید.

خیلی زود مخاطبان بسیاری به ماجراهای لیلا و حامد علاقمند شدند و بازیگران جوان و کم‌تر شناخته شده این نقش‌ها نیز به جلد مجلات و روزنامه‌های بسیار و تیتر اول رسانه‌های غیرمکتوب فراوانی راه یافتند. صفحه اینستاگرام این سریال نیز بدون امکان تبلیغ از تلویزیون یا دیگر رسانه‌ها تاکنون 70 هزار فالور جذب کرده است.

این سریال تا امروز که بنا است قسمت پایانی آن از شبکه دو سیما روی آنتن برود، حدود 2 میلیون و 700 هزار بار در سایت تلوبیون تماشا شده است که در مقایسه با سریالهایی که همزمان از شبکه‌های یک و سه پخش می‌شوند، تنها در سایت تلوبیون به ترتیب 36 و 11 برابر بیشتر دیده شده است. در مقایسه دیگری نیز اگر ملاک فصل چهارم برنامه پرمخاطب «خندوانه» باشد، این برنامه تا پایان این فصل 1 میلیون و 423 هزار بازدید در تلوبیون داشته است که باز هم میزان مخاطبان «پدر» را دو برابر نشان می‌دهد.

از سوی دیگر در نظرسنجی سایت شبکه دو سیما نیز که هر کسی با وارد شدن به این سایت امکان شرکت در آن را دارد، تاکنون 58 هزار نفر شرکت کننده داشته که 80 درصد آنها سریال را عالی، 11 درصد آن را خوب، 4.8 درصد متوسط و 3 درصد نیز ضعیف ارزیابی کرده‌اند. این در حالی است که در نظرسنجی برنامه پرمخاطب «کلاه قرمزی» که پس از کش و قوس‌های فراوان در نوروز 97 روی آنتن رفت، تنها 10 هزار نفر شرکت کرده‌اند.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا بازیگران این سریال هستند که قسمت آخر آن امشب سه شنبه 6 شهریور از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

عوامل اصلی این سریال عبارتند از طراح، نویسنده و تهیه‌کننده: حامد عنقا، کارگردان: بهرنگ توفیقی، همکار نویسنده: سید حسین امیرجهانی، دستیاراول کارگردان: مجید مافی، دستیاردوم کارگردان: علیرضارمضانی، منشی صحنه: مهین شهبازی، مدیربرنامه ریزی: امیر سلیمانی، دستیاربرنامه ریز: علی مرزبان، مدیرتصویربرداری: بهنام کریمی، تصویربردار: سامان عمارفطرت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، همکار تدوین: الهام بدیعی، طراح صحنه و لباس: محسن شریفی، دستیار اول صحنه: قاسم قاسمی، دستیاران لباس: نیسانادری و کتایون فربود، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، مجری آقا: وحیدشیرزاداصل، مجری خانم: ژیوان حیدری، صدابردار: امیر حاتمی، عکاس: محمد دارایی، مدیرتولید: افشین قلی پور، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، تدارکات: اصغرپسندپور، همیارتدارکات: حمیدمختاری، مدیر پشتیبانی: سید علی اسلامی، گرافیک: مجیداسماعیلی، امور مالی: فریبرزبلارک، اموراداری: شیرین پورایواز، پشتیبانی فنی: موسسه رسانه مهر طاها و روابط عمومی: مریم عرفانیان.

حجم ویدئو: 4.07M | زمان ویدئو: 00:00:57 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سریال پدر ریحانه پارسا سینا مهراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال ایران از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و سایت‌ آنتن

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از شبکه ورزش و سایت‌ آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لینک پخش زنده و آنلاین قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ از شبکه ورزش و سایت آنتن در ادامه آمده است.

پخش زنده قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال ایران ساعت ۱۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

کد خبر 736820

دیگر خبرها

  • پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما
  • پخش زنده قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال ایران از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و سایت‌ آنتن
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز از تلویزیون
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز از تلویزیون + جزئیات پخش
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در نوروز تلویزیون
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در جشنواره نوروزی تلویزیون
  • مصطفی زمانی با «آمرلی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید +فیلم
  • مسابقه «آدرنالین» با محوریت سلامت روی آنتن شبکه سلامت
  • مسابقه «آدرنالین» با محوریت سلامت روی آنتن سیما
  • محفل های سخنرانی تلویزیون در رمضان + جدول