Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام بر رایزنی گسترده مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رایزنی و آوردن اعتبار از وزارت‌خانه‌ها تأکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای شود که مدیران برای آوردن اعتبار از مرکز با یکدیگر رقابت کنند.

به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی‌دشتکی»، در شصت و سومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با رایزنی‌های گسترده با وزارت‌خانه‌ها باید تمام توان خود را برای دفاع از حقوق استان ایلام به کار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از این نشست از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان خواست تا در زمینه ایجاد باغات در جنگل‌های استان از تجربیات مناطق موفق کشور استفاده کنند و ادامه داد: باید برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات سازمان جهاد و دیگر مسئولان به سمت و سوی کنترل فرسایش خاک، استفاده از آب باران و تغییر الگوی کشت از زراعت به باغداری باشد.

استاندار ایلام در ادامه ایجاد کارگروه تخصصی در راستای کشت باغات دیم در اراضی شیب‌دار را خواستار شد و ادامه داد: استانداری ایلام آمادگی دارد برای راه‌اندازی و موفقیت این طرح به سازمان جهاد کشاورزی کمک کند و یارانه‌های لازم را در این زمینه اختصاص دهد.

وی ارائه آمار و اطلاعات دقیق و شفاف در این زمینه را خواستار شد و گفت: ایجاد یک انقلاب در زمینه استفاده از آب باران در راستای کشت باغات در اراضی شیب‌دار هستیم و سازمان جهاد باید برنامه‌ریزی‌های دقیق را در این زمینه اعمال کند.

سلیمانی‌دشتکی خاطرنشان کرد: سمت و سوی این برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که در سال‌های آینده به جای کشت گندم و جو، شاهد رونق باغات در اراضی استان باشیم.

در این نشست مسائل و مشکلات یک واحد پرواربندی 25 رأسی و یک واحد پرواربندی 45 رأسی بررسی و گزارش اجرای مصوبات پیشین ستاد اقتصاد مقاومتی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اداره‌کل میراث‌فرهنگی و سازمان حفاظت از محیط‌زیست استان ایلام قرائت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اراضي استاندار منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و برخورد با مجرمان این حوزه همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه پس از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستاهای بخش رحیم‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران آگاهی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد، متهم ۸ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک و پرچین محصور کرده است.

فرمانده انتظامی رودسر از معرفی متهم ۴۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز و رفع تصرف اراضی مورد نظر با حکم قضائی، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کد خبر 6091218

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان