Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان دیشب در گردهمایی تلاشگران رسانه‌های ورزشی که از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه دو اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه ورزش، عامل شادی و نشاط اجتماعی است، اظهار کرد: ورزش، یک تفریح نیست، بلکه ابزاری برای تزریق شادی در جامعه و ارتقاء سطح سلامتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا هر روز و هر شب در کلان‌شهر اصفهان، برنامه‌های مفرح و شاد اجرا و نشاط به جامعه تزریق شود، هیچ کس نمی‌تواند منکر مشکلات اقتصادی در کشور باشد، اما این مشکلات نیز نباید مانع شادی شهروندان شود.

شهردار اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی در پی اعمال فشارهای خارجی ادامه داد: همه از مشکلات کشور اطلاع داریم و با رنج‌ها و غم‌های مردم آشنا هستیم، بنابراین در این راستا باید فضا را برای کم‌کردن مشکلات آنها و ایجاد روحیه شاداب بین مردم فراهم کنیم؛ در واقع با ایجاد فضاهایی بانشاط و روحیه شاد می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم.

نوروزی اضافه کرد: در این راستا شهرداری اصفهان توانسته است از ابتدای شروع کار خود از فرصت‌های فرهنگی برای شاد کردن مردم استفاده کند و هیچ شبی نیست که در این شهر جشنی نباشد، مگر شب‌هایی که منع شرعی و قانونی دارد.

وی با اشاره به اینکه خشکی و بی‌آبی زاینده رود بر روحیه شهروندان تاثیر منفی خواهد گذاشت، تصریح کرد: در چنین شرایطی باید برای شهروندان فضایی ایجاد کرد که از غم و اندوه آنها کاسته شود.

شهردار اصفهان با اشاره به به برگزاری دو رویداد مهم بین المللی در این شهر گفت: برگزاری کنفرانس بین المللی دانشمندان جهان با همکاری شهرک عملی و تحقیقاتی و برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان دو رویداد مهم پیش روی کلانشهر اصفهان است.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: این برنامه ها منشاء تحولات بزرگ در شهر باشد و شهروندان از این رویدادهای مهم فرهنگی و علمی بهره مند شوند.

وی به ظرفیت‌های گردشگری شهر اشاره کرد و ادامه داد: هر نقطه از شهر اصفهان به میزان قیمت یک چاه نفت، ارزش دارد، به طوری که چهارباغ اصفهان از چاه‌های نفت خوزستان نیز می‌تواند با ارزش‌تر باشد، بنابراین باید با استفاده از عقلانیت و تدبیر شرایطی فراهم شود تا از این ظرفیت‌ها درست استفاده شود و اصفهان به جایگاه واقعی خود برسد.

نوروزی بر رفع مشکلات خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی تاکید کرد و گفت: برگزاری گردهمایی تلاشگران رسانه در عرصه ورزش باید تداوم یابد، زیرا این گردهمایی‌ها به تقویت همدلی در جامعه کمک می‌کند، امیدواریم شهرداری اصفهان به عنوان حلقه واسط بین رسانه، ورزش و جامعه بتواند هر ساله میزبان چنین گردهمایی‌ها باشد.

در این مراسم قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان از رسانه الکترونیک فوتبال اصفهان رونمایی کرد.

 

انتهای پیام/م

گردهمایی تلاشگران رسانه‌های ورزشی در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی اظهار کرد: باید نگاه قوی‌تری نسبت به ورزش زورخانه‌ای صورت بگیرد، مردم و مسئولین به این ورزش، ورزش کاران و مشکلاتی که دارند، توجه داشته باشند.

وی درباره روز ایمنی حمل و نقل بیان داشت: ضایعات انسانی و اقتصادی که در این زمینه مواجه هستیم، باید تلاش مسئولین بیشتر شود و ایمنی را در این جهت تدارک ببینند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل مهم درون نظام اسلامی می‌باشد، امسال مسئله جهش تولید با مشارکت مردم و حضور همه جانبه مردم در همه عرصه‌ها می‌باشد؛ شوراها نیازمند حمایت هستند.

وی به گلایه شوراها اشاره و یادآور شد: توجه لازم به شوراها نمی‌شود، مطالبات را شوراها درست بیان کنند و آنچه در صحنه می‌باشد را منتقل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به مسئولین اظهار کرد: مسئولین توجه لازم را به شوراها داشته باشند تا مشکلات مردم کاهش یابد.

وی درباره روز معلم و شهادت شهید مطهری اذعان داشت: آینده سازان مملکت در اختیار آموزش و پرورش می‌باشند، تربیت و جهت دهی فکری، اخلاقی، ایمانی، علمی و … جوانان و نوجوان توسط معلمین صورت می‌گیرد، معلمین انگیزه در خود ایجاد کنند و پرتوان به سمت تربیت نسل مفید پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و با بیان اینکه پایگاه نماز جمعه، پایگاه مردمی و حامی دولت است، خاطرنشان کرد: افتخار نماز جمعه و تریبون نماز جمعه آن است که ضرورت مردم را بیان کند و مردم با رعایت موازین مطالبات خود را بیان کنند؛ مسئولینی که حضور مستمر در نماز جمعه دارند باید شنوای مطالبات مردم باشند.

وی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر و مطالبات آنان افزود: عمده حرف کارگران آن است که توسط مسئولین حرف‌هایشان شنیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به مسئولین در زمینه مشکلات کارگران گفت: مسئولین فرصت ایجاد کنند تا حرف‌ها رو در رو گفته شود یا خود مسئولین خلع را پرکنند و نسبت به رفع مشکلات تلاش کنند، اگر موفق نشدند؛ در نماز جمعه با رعایت موازین مشکلات بیان تا مشکلات مرتفع شود.

وی خطاب به رسانه‌ها بیان داشت: مطالبات مردم را رسانه‌ها منعکس کنند؛ با رعایت اخلاق رسانه‌ای به ویژه در این دولت با حضور فعال میدانی به آنها پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مطالبات مردم در زمینه مسکن، راه آهن، پرداخت طلب‌های مردم، مصوبات سفر دوم ریس جمهور و… همه باید سالم هم افزایی صورت بگیرد؛ رسانه‌ها، مسئولین، همه کمک کنند تا بتوان جایگاه عملی را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه بین الملل بعد از وقایع طوفان الاقصی، قدرت نمایی یمن و عملیات وعده صادق شاهد سرعت تغییر هستیم، خاطر نشان کرد: افکار جهانی تغییر یافته؛ در دل آمریکا دانشگاه‌های معتبر آمریکا علیه حکومت خودشان به نفع فلسطین و غزه شعار می‌دهند؛ آمریکا به شدت از آن در حراس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی اقتدار را ایجاد کرده و این حرکت به جایگاه خود و مقصد خود می‌رسد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت:
یک سری مسائل که مرتبط با کلان جامعه در جهت سیرت، آگاهی و دانش جامعه است باید در اختیار مردم باشد؛ نباید همه چیز شفاف باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصل اخلاقی تغافل تصریح کرد: از اشکالات یکدیگر چشم پوشی کنید زیرا آشکاری بسیاری از ایرادات ناامیدی و یاس در جامعه ایجاد و روند جامعه را کند می‌شود.

کد خبر 6089158

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است